Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | N | P | R | T | V
Találatok száma: 28.

B

Bordás Cintia Ilona (2017) Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Boros Zsófia (2017) New tendency in the field of HR and Marketing: The Employer Branding activity of an emerging company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Burai Eszter Éva (2017) Theatre behind the curtain: The importance of social media in the cultural sector. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bárány Viktória (2017) Fairtrade in Hungary compared to Sweden and its 3 most effective marketing communication tools among Z Generation. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Cseke Panna (2017) Psychological effects in web design - How colors, typography and spacing affect users. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csima Brigitta (2017) From corporate culture to training: Comparing the influence of the mother companies within the automobile industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csiszár Lilla (2017) The role of sales and marketing in the banking sector focused on Hungary- K&H Bank case study. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csongrádi Fanni Annamária (2017) Closing the Communication Gap between Sales and Marketing to Use CRM more Effective. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dao Ha Marianna Thai (2017) Sexuality in marketing communication and its effect on cunsumers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Domán Blanka (2017) The Logistics of E-commerce system and development at JYSK in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Erdős Attila (2017) The Price Influencing Factors of the German Electric Power Market for the Business Sector. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fürjes Tamás István (2017) Reverse Jackpot: Crisis Management in the Gambling Industry – Game World Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Geiger Mónika Andrea (2017) The effects of advertisement activities on children. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyömbér Bella (2017) City marketing - comparing Budapest, Barcelona and Amsterdam as a brand. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hajdu Eliza (2017) Dynamic roles in smart city development, Challenges and innovative solutions of the urbanisation in India. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Holló Barnabás (2017) New product launch in the Hungarian medical market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jakimov Nikolett (2017) Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Joó Roland (2017) The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász-Nagy István (2017) Sharing Economy and CRM in the Tourism Industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kovács Máté Bendegúz (2017) How does the advertisement platform of Google and Facebook work in 2017 and what can advertisers do to increase their campaign performance? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Körmendi János Ádám (2017) Personal Branding in the Professional Business Life. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Laki Melinda (2017) Experiential marketing in building a brand - The future of event organization. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Némedi Szilvia (2017) The analysis of the marketing communications activity of the Rókusfalvy Winery and the Etyek-Buda wine region. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pennica Giancarlo (2017) Challenges of project management office in a commercial bank. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Repa Orsolya (2017) Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács György (2017) The role of promotion in the OLED product category. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tarkó Péter (2017) Corporate Portfolio Management : Interconnections between Corporate Portfolio Management and Innnovation. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vadász Ágnes (2017) Examination and analysis of the logistics and quality management challenges of e-commerce in the retail sector of the food industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:33:08 CEST.