Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing FOSZK" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | G | J | K | L | M | O | P | R | S | T | V | Z
Találatok száma: 45.

B

Bende Tamás (2018) Az Ikarus Egyedi Kft. Ellátási Láncának Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Benedekné Móca Krisztina (2018) A kecskeméti Auchan HR tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bokori Zsolt (2018) Globus Konzervipari Zrt értékesítési tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bukros Katalin (2018) A Cargo-Partner cég tevékenységének vizsgálata, fókuszban a vízi szállítmányozás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bálint Tamás (2018) Új termék bevezetése: Seat Arona. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csánki Bence Csanád (2018) A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. tevékenysége, fókuszban a munkaerő-szervezés folyamata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csőke Szilvia (2018) Szolgáltató vállalkozás környezeti hatásmechanizmusának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farkas Bálint (2018) A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferencz Viktória Veronika (2018) Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fodor Orsolya (2018) A keresőoptimalizálás jelenlegi helyzete és szerepe az online marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gál Viktor (2018) A NOVETEX Kft. marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a cég marketingkommunikációjára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Juhász Alexandra (2018) Az Imagine lovasbolt működési problémáinak feltárása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Knausz Aletta Flóra (2018) Az értékesítés lehetőségei és határai az Aegon Lakástakarékpénztár Zrt-nél. Az értékesítés fejlődésének elemzése a fejlődésre ható tényezők alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kolozs Kitti Anna (2018) Könyvborítók Marketingkommunikációi. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kubaszek Richárd (2018) Raktározási, Árutovábbítási és Szállítmányozási Tevékenységek Feladatinak Megszervezése a Mez Crafts Hungary Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kutrovátz Renátó (2018) "Együtt a jövőbe" Az ISD Dunaferr Zrt. társadalmi felelősségvállalásának megítélése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kónya Evelin (2018) Hogyan emelkedjünk ki versenytársaink közül úgy, hogy közben tartsuk magunkat az építőipari piac elvárásaihoz? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lacza Zsanett Zsanett (2018) A PAKSI ATOMERŐMŰ RAKTÁRAINAK TÁROLÁSI ÉS ANYAGMOZGATÁSI RENDSZERÉNEK KRITIKAI ELEMZÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lakos Zoltán (2018) REGIO Játék Kft. Költséggazdálkodásának Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Legány Krisztina (2018) A T-Systems belső kommunikációs rendszere. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Magyari Tünde (2018) Egy vezető könyvkiadó vállalkozás elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Milichovszky Nóra Judit (2018) A Hungarotrans Sped Kft. szállítmányozási tevékenységének megszervezése és kivitelezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Klaudia (2018) Duális képzés a Mercedes-Benz-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Morvai Dominik (2018) Online marketing a bankszektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mundrucz Ráhel (2018) Az Accor Hotels konkurenciájának vizsgálata és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Márkus Bálint (2018) Cargo Partner Kft. légi szállításainak gazdaságossági indoklása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Oláh Réka (2018) MarilyNails márkaépítés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pomper Kitti (2018) A Golden Granet márkatermékek értékesítésének fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rigó Rita (2018) A CIB Bank marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ronyecz Gábor (2018) A szálanyagok raktározásának, tárolásának nehézségei az ASG Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Schenk Ádám (2018) A tárgyi eszközök szerepe egy konkrét kereskedelmi vállalkozás életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szurok Rebeka (2018) Speciális terméket forgalmazó vállalkozás működésének elemző bemutatása vállalatgazdasági szempontok szerint. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szépvögyi Arnold (2018) Tát Ablak-út kft. Marketing Stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sári Vanessza (2018) A Di-Fer Érd kereskedelmi vállalkozás életútjának bemutatása, különös tekintettel az értékesítési stratégia alakulására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sörös Dániel (2018) Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tamás Klaudia (2018) Divat és öltözködési szokások a fast fashion világában – az Inditex céghez kapcsolódóan. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Teimel Ákos (2018) General Electric – Értékesítés támogatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Dóra Csenge (2018) A Next Level cég online marketingjének elemzése és bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Norbert Krisztián (2018) A 68. számú Aldi élelmiszerdiszkont értékesítésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Török-Kasztory Brigitta (2018) Richter Gedeon Nyrt. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Stratégia és taktika az üzleti életben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vidra Lola (2018) Egy hazai húsipari kisvállalkozás, a Beck-Hús Kft. tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vizi János Gábor (2018) Az Elektrodiszkont kereskedelmi stratégiájának értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vu Khanh (2018) A fehéráruk hazai értékesítésének sajátosságai és azok elemzése az LG Electronics Magyar Kft. tevékenysége tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vári Vivien Viktória (2018) A Vatera kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zsiros Gréta (2018) A Díszker Kft. arculati világa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 21. 23:53:28 CEST.