Tételek ahol a szak "Kereskedelem és marketing" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | F | G | H | K | M | N | P | S
Találatok száma: 16.

B

Balogh Dóra (2017) Kisállatok szállítása a légi közlekedésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barsi Vivien (2017) A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borsos Rebeka (2017) Az ATSA marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Faragó Szilvia (2017) A közúti fuvarozás szerepe az áruforgalomban, szabályozása, és gyakorlati megoldása az Infineon Technologies Cegléd Kft. esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fehér Roland (2017) Üzletfejlesztési projektjavaslat online bolt bevezetésére egy konkrét vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

György Éva (2017) A Plast-Ker Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hanó Krisztina (2017) A logisztikai szolgáltatások fejlődésének bemutatása a DSV Hungária Szállítmányozási Kft.-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Karanyicz Sára (2017) Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Lili (2017) A Cargill Magyarország Zrt. tevékenységeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Metzger Brigitta (2017) A CPE eszközök visszáru folyamatának vizsgálata gazdasági és környezetvédelmi szempontok figyelembe vételével a Magyar Telekom Nyrt. működésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Máté (2017) A Robert Bosch kft. késztermék kiszállítása Sleepshit használatával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Klaudia (2017) Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Mónika (2017) MOL-Mart az ellátási lánc a 2030-as stratégia szolgálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pethes Barbara (2017) Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Póder Dorottya (2017) A Lancôme dekorkozmetikumok marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sütő Enikő (2017) Az ISO minőségirányítási rendszerek alkalmazásának vizsgálata a magyar vállalkozások körében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 03:43:26 CEST.