Tételek ahol a szak "Kereskedelem és marketing " és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | G | H | I | K | L | M | N | P | R | S | T | V
Találatok száma: 35.

B

Balla Krisztina (2014) A FŐTÁV Zrt. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barna Szilvia (2014) Főzési szokások és a tasakos alapok fogyasztásának alakulása a nők körében. Külkereskedelmi Kar.

Bodnár Mariann (2014) A Timac Agro Hungária Kft. áruforgalmi elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Császár Franciska (2014) Egy főzőiskola üzleti terve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Faragó Valéria (2014) Egy reklámkampány felépítése és megtervezése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Franczik Petra (2014) Szállítmányozás a Sanofi Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fényes Dániel (2014) Trent Reznor marketingtevékenysége a Nine Inch Nails zenekaron keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Füleki Sándor (2014) Vásárlói szokások a magyarországi új személygépjármű piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gál Melánia (2014) Táplálékallergiában és táplálékintoleranciában szenvedők számára készült cukrászipari késztermékek fogyasztási szokásainak elemzése. Külkereskedelmi Kar.

H

Hertel Gábor (2014) A pénzügyi piacok változása és szabályozása, valamint a tőzsdei instrumentumok technikai elemzésen alapuló kereskedelmének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hornberger Szabina (2014) Az Audi Hungaria Motor Kft. tevékenysége, fókuszban a logisztikai tervezés projektmunkája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Iklódi Dóra (2014) A Példakép Alapítvány, mint civil vállalkozás szerepe a magyar vállalkozói kultúra megteremtésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

István Balázs (2014) A hazai B2B elektronikus kereskedelem sajátosságai és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kondás Réka (2014) A személyiségtípus és a fogyasztói magatartás összefüggése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Anita Fanni (2014) Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az állateledelek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kristóf Zoltán (2014) A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kövér Nikolett (2014) A Contarex Agrotechnika Kft. áruforgalmi tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Ladoniczki Sára Kata (2014) „Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lauber Gábor (2014) Integrált Minőségügyi Irányítási Rendszer az ISD Dunaferr Zrt. Lemezalakítóműben. Külkereskedelmi Kar.

M

Madarász Dorina (2014) A környezetbarát fehéráruk és azok vásárlói szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Magony Gabriella (2014) A HandArt Kft. üzleti terve. Külkereskedelmi Kar.

Mezősi Richárd (2014) Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mihály Gyula (2014) Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nemes Zoltán (2014) Marketing a Balatonért. Külkereskedelmi Kar.

P

Pacsirszky Tamás (2014) A KFC útja a Lean világába. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pap Brigitta (2014) A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Péter-Klicsu Erzsébet (2014) Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rácz Róbert (2014) A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

Rátz Dorottya (2014) Budapesti felsőoktatásban részt vevő hallgatók múzeumlátogatási szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Révész Nikolett (2014) Nyíregyháza városmarketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

S

Somogyvári Ádám (2014) Michael Jordan mint márka. Külkereskedelmi Kar.

Szabados Anna (2014) A nem tudás a legnagyobb kockázat. Külkereskedelmi Kar.

Sófalvi-Nagy Bernadett (2014) A DRUTEX S.A. ellátási láncának kritikai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tamási Péter (2014) A Corwell Kft. tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vass Viktória (2014) Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:32:49 CEST.