Vissza |
Gáll Csilla (2016) Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Novák Nikolett (2016) A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Paholcsek Bálint (2016) Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szalai Renáta (2016) Az életszínvonal mutatók és az életszínvonal érzet ellentéte Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Dorina Erzsébet (2016) Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum. Külkereskedelmi Kar.
Várhelyi Petra (2016) Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Weil Thomas (2016) Outsourcing: A TATA Consultancy Services. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.