Tételek ahol a szak "Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)" és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | C | D | F | G | K | L | M | N | P | R | S | V
Találatok száma: 21.

A

Agócs Tamás (2014) Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Chudo Péter (2014) Veszélyes áru árutovábbításának vizsgálata az ABS Bonifer Hungary Kft. gyakorlatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cserti Viola Erika (2014) Bp Creamy marketing - mix elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csörnyei Patrik (2014) A szociális hálók és a hálózatkutatás szerepe a marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Döry Eszter (2014) A közösségi média veszélyei és az „én” szerepei a világhálón. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farkas Dániel (2014) A Nissan Pulsar megjelenése Magyarországon a legnépszerűbb autópiaci szegmensben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Flaskár László Gergely (2014) EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gál Máté Péter (2014) A közösségi oldalak szerepe az online marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Karaszi Györgyi (2014) A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

László Mária (2014) Lean menedzsment a Vincotech Hungária Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

M

Moharos Lilla (2014) Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Pálma (2014) A Taghleef Industries Kft. logisztikai tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Murvai Adrienn (2014) A gyógyszerlogisztika feltétel- és követelményrendszere a Trans-Sped Kft. gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Dániel (2014) Ketten a nyeregben - a hazai kerékpársport szponzorációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Ivett Krisztina (2014) A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációja és pr tevékenysége a Balaton régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pitlik Gabriella (2014) Az RFID technológia bevezetésének lehetőségei a SPAR-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pálmai Bence (2014) Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Ragány Renáta Pálma (2014) Z generáció kutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Seprős Dzsenifer (2014) A Vision Express arculatfrissítésének kutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Seres Péter (2014) Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vajkai Kriszta (2014) A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 10:29:03 CEST.