Vissza |
Bernáth Anto Aneta (2014) Szállásportálok kommunikáció szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Csepely Dóra (2014) A társadalom homoszexualitáshoz való viszonya és egy rendkívüli médiajelenség hatása erre a viszonyra. Külkereskedelmi Kar.
Egyed Borbála Emma (2014) Interkulturális kapcsolatok Magyarország és Franciaország tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Hegedüs Adrienn (2014) Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján. Külkereskedelmi Kar.
Hős Bianka (2014) Nemek közötti különbségek, fókuszban a munkahelyen és a családban betöltött szerep. Külkereskedelmi Kar.
Johanics Anett (2014) Az autósport pilótáinak hírnévmenedzselése a közösségi média eszközeivel. Külkereskedelmi Kar.
Kun Zsolt (2014) Egy NBA beatwriter szakmai hitelessége. Külkereskedelmi Kar.
Kántás Eszter (2014) A Balaton Sound arculata és imázsa. Külkereskedelmi Kar.
Répássy Szilvia Éva (2014) Tabutémák a médiában - A romák képének megítélése a média tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Samu Roland (2014) Magyarország, mint regionális központ. Külkereskedelmi Kar.
Szele Balázs (2014) A feltétel nélküli alapjövedelem és annak lehetséges alkalmazása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.