Vissza |
Balla Noémi Borbála (2015) Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján. Külkereskedelmi Kar.
Balog Alexandra (2015) Válságkezelés és válságkommunikáció hiányosságai és következményei a Pyro-Technic Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Balogh Dániel (2015) Társadalmakat érő mindennapos manipuláció. Külkereskedelmi Kar.
Balogh Eszter (2015) Veszélyhelyzetek kommunikálása a Vas Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságon. Külkereskedelmi Kar.
Balázs Adrienn (2015) A dohányipar és a CSR kapcsolata a British American Tobacco példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
Baranyi Kata (2015) Az utcáról a parlamentbe. A politikaellenesség megjelenése a civil tüntetések retorikájában. Külkereskedelmi Kar.
Barna Henrik (2015) Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során. Külkereskedelmi Kar.
Bencsics Márk (2015) Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására. Külkereskedelmi Kar.
Bokor Beatrix (2015) A média befolyásoló ereje morális és politikai szempontból. Külkereskedelmi Kar.
Bordács Adrienn (2015) Gondoskodó elbocsátás multinacionális környezetben. Külkereskedelmi Kar.
Buza Laura (2015) A Magyar Posta Zrt. arculatának és hírnevének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Buza Balázs (2015) Az online kommunikációs eszközök használatának leírása és elemzése : Digitális stratégiaváltás a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.
Csepeli Barbara (2015) A médiaerőszak áldozatai (?): serdülőkori agresszivitás. Külkereskedelmi Kar.
Czene Melinda (2015) Az antikpiac helye a kreatív gazdaságban és az információs társadalomban. Külkereskedelmi Kar.
Czirják Mátyás (2015) Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma. Külkereskedelmi Kar.
Dávid Ildikó (2015) A nyomtatott sajtó jövője. Külkereskedelmi Kar.
Erdődi Zsófia (2015) A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
Etentuk Anietie (2015) Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra. Külkereskedelmi Kar.
Futó Annamária (2015) A családi mikrokörnyezet kompenzációs képessége a médiával szemben. Külkereskedelmi Kar.
Galló Tímea (2015) Negatív testkép a médiában. Külkereskedelmi Kar.
Győri Ágnes (2015) Egy kötszergyártó cég marketingje. Külkereskedelmi Kar.
Hajdók Andrea Antónia (2015) Médiafogyasztás az X, Y, Z generáció tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Zsolt (2015) Média hatása a gyerekekre. Külkereskedelmi Kar.
Kalicz Viktória (2015) Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
Kaluzsnyi Debóra (2015) A karizma és a sikeres vezetés relációja. Külkereskedelmi Kar.
Kanyok Imre (2015) Sport PR, sportmarketing, szponzorálás - A sportmenedzserek munkája -. Külkereskedelmi Kar.
Kelemen Henrietta (2015) A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Király Alida (2015) Online hírnévmenedzsment a magyar könnyűzene világában. Külkereskedelmi Kar.
Király Réka (2015) A közösségi médiumok retorikai sajátosságai. Külkereskedelmi Kar.
Kis Géza (2015) Európai állampolgárság fogalmának bemutatása angliai munkavállaláson keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Kohán Gergely (2015) A Váci NKSE sportkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Kutfej Imola Edit (2015) A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Kádár Krisztina Réka (2015) Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.
Kónya Kinga (2015) Tehetséggondozás a médiában és zenében. Külkereskedelmi Kar.
Kőrösi Kunigunda (2015) Énmárka. Külkereskedelmi Kar.
Majdanics Eszter (2015) A kommunikáció szerepe a természetgyógyászati reklámokban és promóciókban. Külkereskedelmi Kar.
Marrosán Lívia (2015) Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján. Külkereskedelmi Kar.
Mika László (2015) A XX. század társadalmi mozgalmai számára szimbolikussá váló lemezek. Külkereskedelmi Kar.
Mohr Vivien (2015) Tabutémák a Médiában. Külkereskedelmi Kar.
Munkácsi Viktória (2015) "Egységben az erő" - Belgium. Külkereskedelmi Kar.
Mátyás Zita (2015) A szexuális tartalmú reklámok hatása a társadalomra. Külkereskedelmi Kar.
Mészáros Vivien (2015) A bulvársajtó sajátosságainak bemutatása a HOT! Magazin elemzésén keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Mózer Bence (2015) A Magyar Cserkészszövetség mint civil szervezet külső és belső kommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Annamária (2015) A kompetenciák szerepe a Magyarországon található multinacionális vállalatok toborzási és kiválasztási eljárásában. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Bence (2015) Az MBTex textil nagykereskedés lehetőségei az online marketing területén. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Dániel (2015) A sportolók, mint brandek az online világban. Külkereskedelmi Kar.
Németh Luca Fanni (2015) Az extraverzió, a neuroticitás, a szenzoros élménykeresés és Facebook használat közötti összefüggés vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
- Németh Szabolcs (2015) Eger arculatának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Oltyán-Stevenson Natalie (2015) Az adományszervezésben alkalmazott kommunikációs stratégia bemutatása az UNICEF-en keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Orsós Krisztina (2015) Elvált szülők gyerekeinek családról alkotott képe. Külkereskedelmi Kar.
Orsós Krisztina (2015) Elvált szülők gyerekeinek családról alkotott képe. Külkereskedelmi Kar.
Otto Fruzsina (2015) Az Eurokraták : az európai integráció köztisztviselői. Külkereskedelmi Kar.
Papp Katinka (2015) A francia nemzeti öntudat. Külkereskedelmi Kar.
Pataky János (2015) A vállalati kultúra kapcsolata az elkötelezettséggel az Aon Hewitt példája alapján. Külkereskedelmi Kar.
Peha Tünde (2015) Vállalati kommunikáció elemzése és bemutatása a Jildent Klinikán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Perényi Luca (2015) Biciklizem, tehát vagyok. A budapesti kerékpáros kultúra közösségei. Külkereskedelmi Kar.
Sajó Annamária (2015) Arctalan művészet. Külkereskedelmi Kar.
Salga Brigitta (2015) Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban. Külkereskedelmi Kar.
Simon Illés (2015) A hírnév, mint a legsérülékenyebb immateriális vagyon. Külkereskedelmi Kar.
Skuczi Leila (2015) A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre. Külkereskedelmi Kar.
Stefán Réka (2015) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása és az Unilever Magyarország Kft. CSR stratégiái. Külkereskedelmi Kar.
Szakács Sándor Zsolt (2015) Cegléd imázsa, Kossuth városa. Külkereskedelmi Kar.
Szendrei Fanni (2015) Marilyn Monroe a média tükrében - Marilyn médiája és a média Marilynje. Külkereskedelmi Kar.
Szentesi Roland (2015) A montázs mint manipulációs eszköz a tömegkommunikációban. Külkereskedelmi Kar.
Szilágyi Ildikó (2015) Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából. Külkereskedelmi Kar.
Sára Merse (2015) A Volkswagen adathamisítási botrányának érdekgazda aspektusai. Külkereskedelmi Kar.
Sütöri Boglár (2015) A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Tar Dániel (2015) Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába. Külkereskedelmi Kar.
Taylor Dániel (2015) Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Relinda (2015) A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
Tüzes Mátyás Gergő (2015) Az egyediség és a médiaérdeklődés összefüggései a könnyűzenei színtéren. Külkereskedelmi Kar.
Vető Dániel (2015) Szimbólumok, A szimbólumok kommunikációs aspektusai. Külkereskedelmi Kar.
Vitéz Magdolna (2015) A pedagógusok társadalmi helyzete napjainkban, Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Várvölgyi Viktória (2015) Társadalmi láthatóság - fogyatékossággal élők médiareprezentációja a televízióban és a filmiparban. Külkereskedelmi Kar.
Víg Bianka (2015) A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri. Külkereskedelmi Kar.
Zentai Mónika (2015) Imázsépítés a Forma 1 világában. Külkereskedelmi Kar.
Zsiga Fruzsina (2015) Interkulturális és interlingvális kihívások migrációs kontextusban - magyarok külföldön. Külkereskedelmi Kar.
Zsiray Eszter (2015) Vállalati kultúra a Hungária Veszélyesáru Mérnöki Iroda Kft. belső kommunikációjának tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Zábori Boglárka (2015) Az Uniós pályázatok nyilvánosságának biztosítása. Külkereskedelmi Kar.