Tételek ahol a szak "Kommunikáció és Médiatudomány " és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | H | K | L | M | N | P | S | T | U | V | Z | Á
Találatok száma: 44.

A

Asztalos Anett (2016) Kurrens médiapolitikai kérdések : A gyermekek védelme az új média áradatában : Az okos telefon, mint a nulla és a hat év közötti gyermekek okos babysittere? Külkereskedelmi Kar.

B

Bókay Eszter (2016) Álomfilm - Ingmar Bergman, Persona és az individuáció útjai. Külkereskedelmi Kar.

C

Cseke Dorina (2016) A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre. Külkereskedelmi Kar.

Csepregi Nóra (2016) A változó cirkusz-A cirkusz kommunikációs és esztétikai sajátosságai. Külkereskedelmi Kar.

Csizmadia Ferenc (2016) A rádiózás kommunikációs kihívásai az interneten. Külkereskedelmi Kar.

D

Detvay Lili (2016) Egy önkormányzati és egy magánszínház PR és marketingtevékenységének összehasonlító vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

F

Falvai Kata Zsófia (2016) A Hallgatói Önkormányzat lehetséges szerepei és fejlődési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Fenyvesi Laura (2016) Facebook marketing - fogyasztói szemmel. Külkereskedelmi Kar.

Ferencz Ágnes (2016) A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Fibi Szabina (2016) Social media szerepe az egészségtudatos táplálkozás alakulásában Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

H

Hagen Erzsébet Edina (2016) A turizmus hírnévmenedzsmentje Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Hollinger Nikoletta (2016) A bölcsődék kommunikációja és bizalomépítése. Külkereskedelmi Kar.

Hordós Andrea (2016) A közössségi média hatása a fiatalok testképére. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Péter (2016) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében. Külkereskedelmi Kar.

K

Kankulya Péter (2016) Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás? Külkereskedelmi Kar.

Karanyicz Sára (2016) Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze. Külkereskedelmi Kar.

Kolozsvári Zsuzsanna (2016) Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Dóra Réka (2016) Gazdátlan állatok megjelenése a magyar közösségi médiában a CSR tevékenységek tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Krajczár Noémi Zsuzsanna (2016) A települési arculat hatékony pr eszközei városi nagy rendezvények arculatformáló ereje, avagy a magyar történelmi városok interaktív bemutatkozásának eszközei kreatív módszerei, forgatókönyvei. Nagyrendezvények hatása a városok, térségek fejlesztésére, imázsára Sopron. Külkereskedelmi Kar.

L

Léstyán Mária (2016) A kulturális diplomácia helye a globális kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

Lóber Alexandra (2016) A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

M

Majnár Klaudia (2016) Együtt. Veled avagy a Magyar Telekom belső kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Megyeri Gabriella (2016) Időskori médiatükör. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Ákos (2016) Propaganda a történelemben és napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Bettina (2016) A Szegedi Szabadtéri Játékok történetének elemzése társadalmi kommunikáció szempontok alapján. Külkereskedelmi Kar.

Németh Cintia (2016) Írástudatlanságtól a főszerkesztő posztig: Nők a print médiában. Külkereskedelmi Kar.

P

Piller Mercédesz (2016) A Delego Kft. felépítése és működése, egy projektmunka folyamatfázisaival egybekötve. Külkereskedelmi Kar.

S

Sebestyén Ádám (2016) A szubjektivitás megjelenése a médiában és a képi ábrázolásban. Külkereskedelmi Kar.

Siti Barbara (2016) A XXI. század kihívása: A klímaváltozás. Külkereskedelmi Kar.

Stefanovszki Lili Piroska (2016) A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje. Külkereskedelmi Kar.

Szalai Dóra (2016) A hírek és a tájékoztatás függetlenségének a kérdései a mai hazai gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

Sörensen Diána (2016) Az online lét skizofréniája. Külkereskedelmi Kar.

T

Taigiszer Mónika (2016) Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Torma Orsolya (2016) A magyarországi CSR gyakorlata a hazai telekommunikációs vállalatok és áruházláncok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Andrea (2016) A Tesco Hungary és a CO-OP Hungary Zrt. társadalmi felelősségvállalásának összevető elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Tóth-Korsós Balázs (2016) Záródolgozat. Külkereskedelmi Kar.

Töreky Eszter (2016) A média és terrorizmus kapcsolata a Charlie Hebdo szerkesztősége elleni terrorcselekmény tükrében. Külkereskedelmi Kar.

U

Uzelman Petra (2016) Látható kommunikáció. Külkereskedelmi Kar.

V

Vagyóczki Nóra (2016) A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve. Külkereskedelmi Kar.

Volter Rita (2016) A felelős alkoholfogyasztás marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Vrbovszki Eszter (2016) 2016-os kommunikációs jogi körkép Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Ványai István (2016) A filmes ellenkultúra a horror műfajában. Külkereskedelmi Kar.

Z

Zilai Zsuzsanna (2016) Infotainment és annak hatása napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Á

Árpád Sándor Levente (2016) A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 20:26:25 CEST.