Tételek ahol a szak "Kommunikáció és Médiatudomány " és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | H | J | K | M | P | S | T | V | Z | Á
Találatok száma: 25.

A

Alm Tamás (2017) PR Reklámfilm. Külkereskedelmi Kar.

B

Balázs Orsolya (2017) A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –. Külkereskedelmi Kar.

Bereczki Szilvia (2017) A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában. Külkereskedelmi Kar.

Bezdány Gréta (2017) A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Bódor Virág (2017) A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára. Külkereskedelmi Kar.

C

Csányi Júlia (2017) "It's a match" Kommunikáció az online társkeresésben. Külkereskedelmi Kar.

D

Domina Balázs (2017) Az online kommunikációs eszközök használata a 2010-es magyarországi választások idején és napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Drjetovszki Alexandra (2017) Az ezotéria és a rendszerváltás utáni társadalom kapcsolata:Az ezotéria megjelenése a mindennapokban és a bulvárvilágban, illetve a rendszerváltás hatásai. Külkereskedelmi Kar.

F

Fehér Bernadett (2017) Az (egyházi) csoportdinamika bemutatása és a kommunióból való kiszakadás társadalmi jellegű problémáinak feltárása Jehova Tanúi egyházi kommunikációján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

H

Hargitai Dominika Nikolett (2017) Kommunikációs különbségek férfiak és nők között. Külkereskedelmi Kar.

J

Juhász Zsófia Fruzsina (2017) Az amerikai kitiltási botrány kommunikációs és konfliktuskezelési vetületei, valamint a gazdaságdiplomácia megoldásai a válság enyhítésére. Külkereskedelmi Kar.

Juhász Ábel (2017) A beszéd ereje. Külkereskedelmi Kar.

K

Kalocsai Veszta Alina (2017) Az információs technológia hatása a szervezetekre - infotainment a vállalati kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

Kovács István Bence (2017) Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

M

Mernyei Lilla (2017) A halál kultusza a médiában. Külkereskedelmi Kar.

P

Pintér Dániel (2017) A celeb-kultusz kialakulása, okai és következményei. Külkereskedelmi Kar.

Pirisi Zsófia Rebeka (2017) CSR alkalmazása az újmédiában: A bizalomépítés új színtere? Külkereskedelmi Kar.

S

Steiner Krisztián (2017) A filmnyelvben előforduló képzőművészeti struktúrák. Külkereskedelmi Kar.

T

Tkacsenko Viktória (2017) Te beköltöznél? A magyar valóságshow-k médiaszempontú és társadalmi vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Miranda (2017) Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Rebeka Krisztina (2017) A szappanoperák analízise az Éjjel-nappal Budapest alapján. Külkereskedelmi Kar.

V

Vajda Tibor (2017) Virtuális kormányzás. A menekültválság kormányzati kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Váczi Lili (2017) A Sportmédia helye és szerepe a magyar sport szervezeti rendszerében. Külkereskedelmi Kar.

Z

Zsigmond Dániel (2017) A digitális médiaforradalom kérdései. Külkereskedelmi Kar.

Á

Ádám Orsolya Julianna (2017) Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban: A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 11:18:21 CEST.