Vissza |
Bereczk Zsófia (2018) Társadalmi jelenségek nonverbális kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
Bolyky Stefan (2018) "Zaj, nem zene" A zajzene kommunikációja és ellenkultúrális narratívái. Külkereskedelmi Kar.
Filep Cecília (2018) Beszámoló a Crane Kft.-nél töltött szakmai gyakorlatról. Külkereskedelmi Kar.
Juhász Csenge (2018) Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn. Külkereskedelmi Kar.
Kiss Eliza (2018) A tabletpiac ingadozása a Lenovo példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Máté Zsófia (2018) A CSR fejlődése a médiában. Külkereskedelmi Kar.
Mészáros Dorina (2018) Diktátorok vezetői teljesítményének értékelése és elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Ráduly Mónika (2018) Employer Branding. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Martin (2018) Üzleti célú kommunikáció a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
Sztyéhlik Gábor (2018) A Televiziós és online reklámok térnyerése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Türner Fanni (2018) A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban. Külkereskedelmi Kar.
Varga Dorina (2018) Énmárka a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
Váradi Adrienn (2018) A katasztrófavédelem válságkommunikációja elméletben és gyakorlatban – Belső és Külső válságok kezelése. Külkereskedelmi Kar.