Vissza |
Bárány Gabriella (2015) Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról. Külkereskedelmi Kar.
Deák Zita (2015) A médiaerőszak-diskurzus. Elméletek és cáfolatok az erőszakos média hatásairól. Külkereskedelmi Kar.
Farkas Adrienn (2015) A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van. Külkereskedelmi Kar.
Farkas Ádám (2015) Az 1990-2010 közötti politikai retorikai fordulatok a nyilvánosságban, politikai megnyilatkozások a sajtó, média és nyilvánosság tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Forgósi Antal (2015) A Magyar Speciális Olimpia Szövetség arculatának és kommunikációjának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Gyarmati Judit (2015) Online kommunikáció a szállodaiparban. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Ágnes (2015) Magyarország top 50 legnagyobb árbevételű cégének vizsgálata munkaadói szempontok tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Németh Márk Martin (2015) Település és vidékfejlesztés az Őrségi kistérségben, Őriszentpéter várossá nyilvánítása. Külkereskedelmi Kar.
Pusztai Katalin (2015) A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége. Külkereskedelmi Kar.