Vissza |
Balogh Adrienn (2016) A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Baráz Patrícia (2016) A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Dániel (2016) A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi. Külkereskedelmi Kar.
Lantos Dániel (2016) A romák médareprezentációja Magyarországon napjainkban. Külkereskedelmi Kar.
Nyíri Brigitta Patrícia (2016) Női karrierépítés a XXI. századi médiában. Külkereskedelmi Kar.
Pintér Kristóf (2016) Javaslattétel az Axiál Kft. kommunikációs csatornáinak fejlesztésére. Külkereskedelmi Kar.