Vissza |
Berze Gergely Péter (2014) A mountain bike versenyzők vásárlási döntését befolyásoló preferenciarendszer, illetve a piac várható trendje. Külkereskedelmi Kar.
Filák Olivér (2014) Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Gaál Dóra (2014) A hazai könyvolvasási trendek átalakulása és kihívásai a digitális világban. Külkereskedelmi Kar.
Gyöngyösi Edina (2014) Egy nemzetközi óvoda marketing és kommunikációs lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Harkai Dorottya (2014) Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra. Külkereskedelmi Kar.
Heiszman Tamás (2014) Gamification – Játékalapú megoldások. Külkereskedelmi Kar.
Horváth Kata Anna (2014) Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Kalló Imre (2014) Az elveszett kosár esete. Külkereskedelmi Kar.
Koczó Krisztina (2014) Regisztráljon online a kedvezőbb törlesztőrészletért! Digitális médiatervezés a bankszektorban. Külkereskedelmi Kar.
Koltai Krisztina (2014) Szükség van-e image kommunikációra? Külkereskedelmi Kar.
Komáromi Erika Erzsébet (2014) A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére. Külkereskedelmi Kar.
Loboda Mária Magdolna (2014) Samponhasználati- és fogyasztási szokások elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Móni István (2014) A mobilinternetezési szokások változásából fakadó piaci előnyszerzési lehetőségek bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Németh Henrietta (2014) A szingli nők vásárlási szokásai. Külkereskedelmi Kar.
Tánczos Adrián (2014) A transzdermális tapaszok helye és piaci potenciálja a hazai gyógyszerpiacon. Külkereskedelmi Kar.