Tételek ahol a szak "Marketing" és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | F | G | H | K | L | M | N | T
Találatok száma: 15.

B

Berze Gergely Péter (2014) A mountain bike versenyzők vásárlási döntését befolyásoló preferenciarendszer, illetve a piac várható trendje. Külkereskedelmi Kar.

F

Filák Olivér (2014) Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

G

Gaál Dóra (2014) A hazai könyvolvasási trendek átalakulása és kihívásai a digitális világban. Külkereskedelmi Kar.

Gyöngyösi Edina (2014) Egy nemzetközi óvoda marketing és kommunikációs lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

H

Harkai Dorottya (2014) Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra. Külkereskedelmi Kar.

Heiszman Tamás (2014) Gamification – Játékalapú megoldások. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Kata Anna (2014) Egy klasszikus újjászületése - Az e-könyvek piacának marketinglehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

K

Kalló Imre (2014) Az elveszett kosár esete. Külkereskedelmi Kar.

Koczó Krisztina (2014) Regisztráljon online a kedvezőbb törlesztőrészletért! Digitális médiatervezés a bankszektorban. Külkereskedelmi Kar.

Koltai Krisztina (2014) Szükség van-e image kommunikációra? Külkereskedelmi Kar.

Komáromi Erika Erzsébet (2014) A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére. Külkereskedelmi Kar.

L

Loboda Mária Magdolna (2014) Samponhasználati- és fogyasztási szokások elemzése. Külkereskedelmi Kar.

M

Móni István (2014) A mobilinternetezési szokások változásából fakadó piaci előnyszerzési lehetőségek bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

N

Németh Henrietta (2014) A szingli nők vásárlási szokásai. Külkereskedelmi Kar.

T

Tánczos Adrián (2014) A transzdermális tapaszok helye és piaci potenciálja a hazai gyógyszerpiacon. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 12:05:26 CEST.