Vissza |
Fleischer Jefte (2017) A 2008-as gazdasági világválság hatása a mai hazai motorkerékpár piacra a Suzuki példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
Guzi Dóra (2017) A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
Kántor Orsolya (2017) Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon. Külkereskedelmi Kar.
Mészáros Cintia (2017) Egy új termék piaci bevezetése: Creamy Creations, a kreatív joghurt. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Richárd (2017) A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Richárd (2017) A minőségirányítás fejlesztésének szerepe egy autóipari vállalat marketing tevékenységének támogatásában. Külkereskedelmi Kar.