Tételek ahol a szak "Marketing Mester" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | G | J | K | S | V
Találatok száma: 14.

B

Bacsányi András Csaba (2017) A BMW Premium Selection kereskedelmi elemzése - Javaslatok marketing aktivitásra. Külkereskedelmi Kar.

Balatonyi Balázs (2017) Vállalati folyamatok átalakítási lehetőségének kutatása az LDI Dimotrans Hungary Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

Béres Klára (2017) Fogyasztói magatartás A dán és magyar fogyasztói magatartás összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

C

Cseriová Andrea (2017) A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára. Külkereskedelmi Kar.

Császár-Okoronkwo Dorina (2017) Beszerzési stratégiák, a multinacionális vállalatok utaztatási politikája, valamint az üzleti utazók elvárásai a hotelekkel szemben. Külkereskedelmi Kar.

D

Dér-Göndöcs Maja (2017) A Dolce&Gabbana luxusparfümök magyarországi marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

G

Gellért Barbara (2017) Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe. Külkereskedelmi Kar.

J

Joszevics Anita (2017) A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve. Külkereskedelmi Kar.

K

Karajz Zsófia (2017) A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

Katzler Tímea (2017) Az értékesítési helyzet elemzése a PET újrahasznosítási piacon. Külkereskedelmi Kar.

Kishalmi Balázs (2017) A szolgáltatások térhódítása - Snooker Football piac bevezetési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Kálmán Júlia (2017) Az I. Őrségi Félmaraton marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

S

Szecskó Bernadett Rita (2017) Üdítőital fogyasztási szokások vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

V

Vargha Krisztina (2017) Meetings Imagined: újszerű értékesítési technika a rendezvényszervezésben. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:34:19 CEST.