Vissza |
Csatári Klára (2017) Az e-mail marketing kora lejárt, vagy mégsem? Külkereskedelmi Kar.
Farkas-Kantár Dóra (2017) Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások. Külkereskedelmi Kar.
Kis Anikó (2017) Városmarketing a kristálygömbben - Balatonboglár fejlesztési lehetőségeinek értékelése a város kommunikációs és marketingtevékenységének tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Marosi Zita (2017) A CCUSA Hungary marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Éva (2017) A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával. Külkereskedelmi Kar.
Nyerges Norina (2017) A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban. Külkereskedelmi Kar.
Németh Orsolya (2017) Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Révész Nikolett (2017) A magyar dohánypiaci marketing korlátozásai és lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
Sipos Marcell (2017) Miként változtatta meg a technológia a vásárlási szokásokat? E-kereskedelem és újfajta fizetési módok ismertetése. Külkereskedelmi Kar.
Szolyák Szilvia (2017) E-kereskedelmi vállalkozás elindítása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Téglásy Nóra (2017) A speciális étrendű fogyasztók szokásai és a magyarországi kínálat. Külkereskedelmi Kar.
Ákontz Péter (2017) A keserű italok hazai piacának bemutatása az eltérő fogyasztási alkalmak vizsgálatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.