Tételek ahol a szak "Marketing Mesterszak" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: C | F | K | M | N | R | S | T | Á
Találatok száma: 12.

C

Csatári Klára (2017) Az e-mail marketing kora lejárt, vagy mégsem? Külkereskedelmi Kar.

F

Farkas-Kantár Dóra (2017) Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások. Külkereskedelmi Kar.

K

Kis Anikó (2017) Városmarketing a kristálygömbben - Balatonboglár fejlesztési lehetőségeinek értékelése a város kommunikációs és marketingtevékenységének tükrében. Külkereskedelmi Kar.

M

Marosi Zita (2017) A CCUSA Hungary marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

N

Nagy Éva (2017) A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával. Külkereskedelmi Kar.

Nyerges Norina (2017) A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban. Külkereskedelmi Kar.

Németh Orsolya (2017) Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében. Külkereskedelmi Kar.

R

Révész Nikolett (2017) A magyar dohánypiaci marketing korlátozásai és lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

S

Sipos Marcell (2017) Miként változtatta meg a technológia a vásárlási szokásokat? E-kereskedelem és újfajta fizetési módok ismertetése. Külkereskedelmi Kar.

Szolyák Szilvia (2017) E-kereskedelmi vállalkozás elindítása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

T

Téglásy Nóra (2017) A speciális étrendű fogyasztók szokásai és a magyarországi kínálat. Külkereskedelmi Kar.

Á

Ákontz Péter (2017) A keserű italok hazai piacának bemutatása az eltérő fogyasztási alkalmak vizsgálatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:34:33 CEST.