Tételek ahol a szak "Tourism Management MA" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | G | I | K | L | N | S | T | X | Ö
Találatok száma: 17.

A

Arsenashvili Gurami (2017) Georgian natural and cultural heritages: influence of interpretation over the perception of tourists. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Batbaatar Enkhjin (2017) The Analysis of Mongolian Tourism Marketing Strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Chaker Hager (2017) Feasibility study on a franchised Tunisian “Couscous Bar” concept in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Chammem Mehdi (2017) UNDERSTANDING THE ROLE OF TECHNOLOGY IN SERVICE INNOVATION IN CATERING. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Devadze Dalila (2017) The present role and future possibilities of social media marketing in tourism of Georgia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gogita Gelashvili (2017) Perspectives of rural tourism development in Georgia: strategic approaches and sustainable development. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Ioseliani Ana (2017) Art and craft as a tourist attraction in Georgia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kurtskhalidze Mindia (2017) The impact of inbound tourism on SMEs in Georgia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

LI CHANG (2017) Industrial Heritage Tourism Development of the Northeast Three Provinces in China (Heilongjiang, Jilin and Liaoning Provinces). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

LIU MENGXIA (2017) Analysis of The Psychological State of Tour Guides in Guizhou China. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Le Lan Phuong (2017) Analysing food waste in the tourism sector in Budapest, Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Ildikó (2017) The impact of Airbnb on the hotel industry Explained with examples in the Budapest market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sharvashidze Gocha (2017) Destination Management Organisation development perspectives in Upper Svaneti region. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szombath Gabriella (2017) Touristic comparison of Prague, Budapest and Warsaw. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tran Anh Tuan (2017) An analysis of online accommodation reservation websites - understanding customers' perceptions to enhance impact on industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

X

MR XU QIFAN (2017) A Study on the Profit Model of China's Online Travel Website Ctrip. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ö

Özkök Melis Gizem (2017) Evaluation of Security Threats to Tourism with a Focus on Terrorism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 04:07:58 CEST.