Tételek ahol a szak "Turizmus-Vendéglátás-FOSZK" és a mű dátuma 2015

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | G | H | K | L | N | S | T | U | Á
Találatok száma: 20.

A

Almási Csenge (2015) A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Buzamanisz Attila (2015) Az Aquaworlben található vendéglátó egységek kínálatának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Greksa Viktória (2015) Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Horváth Bence (2015) Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hunyadi Zsófia (2015) Budapesti és vidéki szállodák honlapjainak összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kapás Nikolett (2015) Két hetes gyógytúra szervezése az Észak-alföldi régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Katalin (2015) Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Melanie (2015) A budapesti és drezdai Art'otel összehasonlító elemzése az F&B részlegre fókuszálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Henrietta (2015) A Front Office rendszerek bemutatása, konkrét szállodai példákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsis Diána (2015) A GROUPAMA ARÉNA BEMUTATÁSA A RENDEZVÉNYSZERVEZÉS SZEMPONTJAI SZERINT. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Laczi Réka (2015) Belső konfliktuskezelés a Menza étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nemes Fanni (2015) A kommunikáció sokszínűsége az életben és a szállodák területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Spilák Alexandra (2015) A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szakály Andrea (2015) A wellness és konferencia specializáció bemutatása egy budapesti szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szalai Szabolcs (2015) Danubius Grand Hotel Margitsziget étlap, itallap elemzése, a választék szakszerű csoportosítása, sorrendje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szeredai Farkas Zsolt (2015) A Danubius Health Spa Resort Hélia szerepe a magyar gyógyturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tihanyi Norbert (2015) Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tátrai Miklós (2015) A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Urbán Melinda (2015) Programok a Touche Event Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Á

Ábel Eszter Tímea (2015) A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 05:39:32 CEST.