Tételek ahol a szak "Turizmus - Vendéglátás" és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z | Ó
Találatok száma: 144.

A

Albert Nikolett (2014) Budapest gyógy- és élményfürdői látogatottságának, imázsának, szolgáltatásainak és ismertségének elemzése és összehasonlítása a 18-30 éves korosztály körében (Széchenyi fürdő és Aquaworld). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ambrusz Nikoletta (2014) Az írországi falusi turizmus vizsgálata a látogatók, a kereslet és kínálat, valamint a területfejlesztés tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Andics Dóra Zsófia (2014) Badacsonyi borturizmus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Andula Viktória (2014) Egy új szálloda turizmusra gyakorolt hatásának vizsgálata Szegeden, az Art Hotel Szeged példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Antal Krisztina (2014) Kastélyok és kúriák hasznosítási lehetőségei Békés megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Antal Ágnes Viktória (2014) Kastélyok turisztikai hasznosítása különös tekintettel a Loire völgyének turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bagdány Zsuzsanna (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek és ezek felhasználása a hazai vendéglátásban a Nimród Bioszálloda és Bioétterem példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balló Ildikó (2014) Gasztronómia utazás Erdélyben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balogh Szilvia (2014) Sportrendezvények szerepe a turizmusban a Budapest Sportiroda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bejczi Annamária (2014) Imázsfilmek szerepe a külföldi fiatalok Magyarországról kialakított képében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Benkő Emese (2014) Spirituális zarándoklat - A Szent Jakab-út fejlődési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berki Nóra (2014) A fogászati turizmus jelentősége Sopronban- A fogászati szolgáltatást nyújtó szálláshelyek összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berta Krisztina (2014) A dél-afrikai gasztronómiai kultúra története és megjelenése Lichtenburg-ban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biczó Eszter Nóra (2014) Nyomtatott és online vendéglátó- és szállodaipari szaklapok elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodri Zsuzsa (2014) Az Őrség és a Szlovén vidék örökségturizmusban betöltött szerepe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodrogi Réka (2014) Minőségi élet, egészséges társadalom, - tudatos táplálkozás, és szabadidősportok segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borics Kata (2014) A fogyasztói magatartás jellemzőinek vizsgálata a kisgyermekes családok utazási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borlai Sára Bernadett (2014) A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Buda Bettina (2014) Alsó-Bodrogköz kulturális és gasztronómiai értékei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Burus Georgina (2014) Előny, avagy hátrány a három Novotel szálloda jelenléte Budapesten? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csanálosi Zsófia (2014) Heves megye egészségturizmusának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csenki Dóra (2014) Pénzügyi teljesítmény elemzése a hazai utazási irodai szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csertő Judit (2014) Brazília bemutatása és a 2014-es labdarúgó világbajnokság hatásai a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csiger Dóra (2014) A mezőkövesdi gyógyturizmus fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csányi Anett (2014) A sörözők piaci pozíciója, a „Félkrajcár” söröző megvalósíthatóságának és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dankó Fanni (2014) Turizmus és a magyarországi sportrendezvények kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dankó Réka (2014) A Budapestről légi úton elérhető desztinációk alakulása az elmúlt 10 évben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Darányi László (2014) A falusi turizmusra ható turisztikai trendek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Darányi László (2014) A falusi turizmusra ható turisztikai trendek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Demcsák Tímea (2014) Gasztrokultúra a magasban, avagy kulináris sokszínűség és tradíció Dél-Tirolban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Deák Zsófia Janka (2014) Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dudás Hedvig (2014) A Dunán közlekedő úszó szállodák szerepe és jelentősége Budapest beutaztató turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dózsa Péter (2014) Magyar Turizmus Zrt. külképviseletének tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Erdős Júlia (2014) A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fabók Zsófia (2014) A divatipar szerepe a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Anita (2014) Törökország gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Zsuzsanna Henriett (2014) A szállodai likviditást befolyásoló tényezők elemzése, egy konkrét szálloda pénzügyi rendszerében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fehér Borbála (2014) Magyarország menyegzői szokásai és gasztronómiája, ezek népszerűsítése a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferenczi Flóra Beáta (2014) A magyarországi lovas turizmus tendenciái és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferenczi Éva (2014) A turizmusmarketing szerepe Szeged turisztikai fejlődésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fáczán Brigitta (2014) A kazincbarcikai Kolorfesztivál hozzájárulása Kazincbarcika és kistérsége fejlődéséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gacs Flóra (2014) Rendezvények a filmturizmusban - Filmipari rendezvények turisztikai hatásvizsgálata a Berlinale példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gunyecz Tibor Konrád (2014) Pálinkafőzés Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, a pálinka szerepe a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyergyai Bernadett (2014) Debrecen turisztikai vonatkozású megvalósult, tervezett és lehetséges fejlesztései, és hatása a várost felkereső utazóközönségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Győri Virág (2014) A gyógyturizmus fejlődésének bemutatása Bács-Kiskun megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Göcző Ádám (2014) Budapest,Bécs,Prága versenyben az amerikai turistákért. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Göndöcs Bálint (2014) Az ifjúsági turizmus összehasonlító elemzése Magyarország és Spanyolország példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Göndöcs Zsófia (2014) Új trendek a kulturális turizmusban - Nyelvtanulás, mint az utazás motivációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hajduk Eszter (2014) "Egészségére!" - Lehet-e a pálinka a vidékfejlesztés alapja egy panyolai példán keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hajner Anett (2014) Sátoraljaújhely sportcentrumának idegenforgalmi hasznosíthatósága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hartmann Diána (2014) A Danubius Health Spa Resort Bük all inclusivvá válása és ennek hatása a szálloda eredményességére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hegedűs Boglárka (2014) A hagyományos és a mai modern cukrászat összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Heinemann Viola (2014) Sporttáplálkozás és az étrend kiegészítők, különleges táplálkozási célú élelmiszerek szerepe a sportteljesítményben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hojnyák Dalma (2014) A turizmus szerepének bemutatása Isztambulban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kassai Lili (2014) Fogyasztói magatartásváltozás a turizmus piacán a digitális világ szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kasztner Fanni (2014) A magyarországi apartmanszállodák piaci helyzetének elemzése a Bliss Hotel and Wellness apartmanszálloda tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Katzenbach Klaudia (2014) Színház a turizmusban – turizmus a színházban? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kegyes Dóra (2014) Karbonsemleges szálloda a költséghatékony működésért és a fenntartható fejlődésért. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kelemen Ádám (2014) Az Aranybánya Üdülőpark komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Király Márta (2014) A Nyugat-Dunántúl, mint üdülőterület életciklusa és stratégiái (2000-2013). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kisgyörgy Dorottya (2014) Falusi magánszálláshelyek működése és turisztikai hasznosítása, különös tekintettel a Közép-dunántúli régióra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Bernadett (2014) Vendéglátóipari tevékenységek és szolgáltatások bemutatása az Art Gastronomyn keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Péter Lajos (2014) A MEGOSZTÁSOK GAZDASÁGTANÁNAK BEMUTATÁSA AZ Airbnb PÉLDÁJÁN KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kollár Erika (2014) A Gyöngyös-Farkasmály pincesor turizmusfejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Bianka (2014) Egy kastélyszálló perspektívái Tokaj-hegyalján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Enikő Éva (2014) Az olívaolaj. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Kinga (2014) A tengeri hajóutak turisztikai jelentőségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kozma Fatima (2014) Mexikó turizmusának fejlődése és biztonságpolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kozári Melinda (2014) A spanyol borok Spanyolország turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Krajnyik Cintia Dóra (2014) Budapesti luxusszállodák marketingtevékenységének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kutrucz Emese (2014) A turizmus szerepe a dél-franciaországi Provence-Alpes-Côte d'Azur régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Köblösová Gréta (2014) A turizmust élénkítő beruházás Zemplén szívében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőszeri Virág (2014) Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kővári Krisztina (2014) A dinamikus árképzésben rejlő bevételnövelési lehetőségek vizsgálata a turisztikai szolgáltató szervezeteknél, kiemelve a szállodai Revenue Management szerepét és fontosságát. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lajszner Lívia (2014) Európai uniós megvalósult pályázatok Gyöngyös közigazgatási területén található kereskedelmi szálláshelyeken. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lakatos Károly (2014) Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lampert Lilla (2014) Az idegenforgalom statisztikai indikátorainak alakulása a németországi tübingeni régióban és ennek hatása a Romantik Hotel Kleber Post gazdálkodási mutatóira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Linczmayer Eszter (2014) Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lányi Nóra (2014) A kalandturizmus nemzetközi helyzete, kiemelten vizsgálva a hazai kiutazó piac jellemzőit. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Manek Fanni Bernadett (2014) Budapest és Bécs turizmusának kulturális-gazdaságtani összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Maroshi Beáta (2014) A falusi turizmus jelentősége és szerepe a vásárosnaményi és a fehérgyarmati kistérségben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Marsa Pelágia (2014) A Havas és Tímár pincészet bemutatása, alkalmazható marketing eszközei és a borászatoknak járó uniós támogatások Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Metz Nadine Barbara (2014) Budai Vár rekonstrukció rövid távú illetve hosszú távú gazdasági hatása a Hilton Budapest szállodára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mihályi Júlia (2014) Új piaci szegmensek a hazai beutazó turizmusban: A fogászati turizmus vizsgálata Sopronban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mód Dzsesszika (2014) Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Orsolya (2014) Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Orsolya (2014) Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nardai Eszter (2014) Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nebojsza Zsófia (2014) A gyógyturizmus helyzete, szerepe, főbb fejlesztései az elmúlt 5 évben, Zala megyében A megye országos és regionális fürdőinek vizsgálata az elmúlt 5 év fejlesztései tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Novák Zulejka (2014) Cukrászati termékek és technológiák változása hazánkban a XIX. századtól napjainkig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nyerges Vivien (2014) Kiskunmajsa turizmusának története, jelene és a fejlődés lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Barbara (2014) Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Bálint (2014) A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Orbán Eszter (2014) Irodalmi emlékhelyek a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ordasi Natália (2014) Sonkák a spanyol gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Patai-Lázár Emese Julianna (2014) Az egészségturizmus keresleti és kínálati piacának elemzése Budapesten 2007 és 2014 között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pataki Dóra (2014) A turizmus gazdasági szerepe és hatása, annak szocio-kulturális vetülete Olaszországban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Patócs Réka (2014) Pilgrim tourism in the 21st century presenting through accommodations on the Hungarian Saint James Way. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Plaszkó Barbara Márta (2014) Gasztronómiai szokások vizsgálata a katolikus vallásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Poszovecz Eliza (2014) Réspiac feltárása a délkelet-ázsiai régióban - kiemelten Thaiföld önkéntes turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Prekopa Dalma (2014) Görög jegyek a magyar konyhakultúrában, avagy a két konyha hasonlóságai és eltérései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pálfalvi Brigitta (2014) A Tokaji borok felhasználásának elemzése a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Párzsi Helén (2014) Budapest Prága Bécs marketing-kommunikációjának összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pásztor Anna (2014) Hagyományostól eltérő fogyasztói igények a vendéglátásban - az inzulinrezisztencia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pátkai Anna (2014) „Több mint fürdő”-k avagy a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum, valamint a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Radnai Kinga (2014) A kávéfogyasztási szokások hazánkban és szerepe napjaink kávézóiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Raffai Anna Réka (2014) Az "Amuse Bouche" és egyéb vendégváró falatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rajnai Richárd (2014) Egy sportrendezvény jelentőségének bemutatása Magyarországon a Gyulai István Memorial atlétikai verseny példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rizmajer Eszter (2014) A japán konyha, jellemző étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rácz Adrienn (2014) Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Répás Szilvia (2014) Budapesti kereskedelmi szálláshelyi kisvállalkozások sajátos létesítési, szervezési, működési és gazdálkodási kérdései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sipos Eszter Edit (2014) A Duna-Gerecse térség turisztikai fejlesztéseinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos Krisztina (2014) Dark "Turizmus". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos Tibor (2014) Munkaerő-ösztönzés a magyarországi luxusszállodai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sipos-Erdősi Barbara (2014) Eger,Szekszárd és Villány borvidékek összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Somogyi Réka (2014) Bicskei Kistérség, Idegenforgalmi célú fejlesztések - komplex elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Soós Emese (2014) Az emberiség remekműve: a pálinka Készítése Spiritus Primus módra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Gábor (2014) Piemont borászatának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Karolina (2014) Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szeles Anita Nóra (2014) Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilvasán Eszter (2014) A szatmári térségek jellegzetes gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilvási Zsófia (2014) A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szokolai Dóra (2014) A hagyma és annak felhasználása különböző nemzetek konyhájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szücs Alexa (2014) Risk Management a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takaró Márk (2014) Gasztronómiai irányzatok múltja,jelene és jövője a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tamaskovics Lilla (2014) Számokban utazunk - A szállodai mutatószámrendszer két oldala. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tarjányi Réka (2014) A lovardák és lovastúra-vezetés helyzete Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Terbócs László (2014) Gasztroblogok a magyar gasztrokultúrában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tudja Mónika (2014) Közösségi média marketing a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Brigitta (2014) Higiéniai szabályok megnyilvánulása és jelentősége a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Eszter (2014) Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Júlia (2014) Egy magyar étterem üzemeltetése Németországban, Düsseldorfban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Török Csilla Anna (2014) Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Urbán Emese (2014) Falusi vendéglátás a Tisza- tavi régió Heves megyei térségében, különös tekintettel Poroszló, Sarud, Újlőrincfalva, Tiszanána és Kisköre településekre- A poroszlói „Nagymama vendégház” bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Nelli (2014) Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vass Edit (2014) Az online marketing eszközeinek hatékony alkalmazása a turizmus területén a kőszegi Alpokalja panzió példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veresné Kerepesi Adrienn (2014) A mediterrán konyha jellemzői, étkezési szokások és azok megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vigh Dóra Krisztina (2014) Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Villangó Ádám (2014) Pálinkafőzés, pálinkafogyasztás a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vinczefi Éva Tünde (2014) Székelyföldi atyhai településen elhelyezkedő ingatlan hasznosításának turisztikai lehetőségei - különös tekintettel az agroturisztikai szolgáltatásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zaveczky Mariann (2014) A borfogyasztás élettani hatásai, borfogyasztási szokások és a kínálat elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zhang Mengna (2014) A kínai gasztronómia – a kínai konyha és étkezési szokások – és megjelenése a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zubora Katalin (2014) Campania régió turisztikai keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ó

Ódor Balázs (2014) Japán konyhaművészetének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:30:22 CEST.