Tételek ahol a szak " FOSZK Turizmus - Vendéglátás" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | O | P | S | T | U | V
Találatok száma: 46.

A

Alföldy Dóra (2017) A KONFERENCIASZERVEZÉS ELVE ÉS GYAKORLATA A GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT. PÉLDÁJÁN KERESZTŰL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Angyal Diána (2017) Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bajkai Bettina (2017) Az üzlet által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése a Tanya Csárda Étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bakos Bence (2017) A borok megjelenése a Kékes étterem itallapján, pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bakos Kinga (2017) A borok megjelenése az Abacus Business and Wellness Hotel itallapján, pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Batta Bianka (2017) Az Oxygen Wellness bemutatása és egészségturisztikai jellemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

Berta Rita (2017) Háttér- és közvetlen munka a Neckermann-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodócs Eszter (2017) A wellness-fogyasztói szokások bemutatása napjainkban, A vendégkör szokásainak elemzése a wellness szolgáltatások bemutatásán keresztük az Abacus Business&Wellness Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borhi Balázs (2017) A Pálinka Patika itallapjának elemzése, szakszerű csoportosítása, sorrendje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Buzás Csilla Mónika (2017) Belső konfliktusok kezelése a Novotel City Budapestben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csépke Katalin (2017) A Vörös Postakocsi Étterem által ellátott F&B feladatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czapkó Fruzsina (2017) Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Demeter Eszter (2017) Hatékonyság az online szállodai értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Esztergályos Máté (2017) Turner Café&Bar Projekt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Falcinelli Edit (2017) Zenei rendezvények szervezésének gyakorlata az ATADAN-GROUP Kft. példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Frőlich Csilla (2017) Visegrád bővülő turisztikai kínálata és hatása egy helyi családi vállalkozásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gödöny Andrea (2017) A Floresta Hotel értékelése a vendég kommentek alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hikisch Réka (2017) A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Kitti (2017) Panaszszituáció kezelése a Gettó Gulyás étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Jenei Gabriella (2017) Az értékesítés szerepe a Danubius Hotel Gellértben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kecskeméti Kyra (2017) A marketing és az értékesítési részleg bemutatása a Regency Suites Hotel Budapest példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Alexandra (2017) Az Abacus Business & Wellness Hotel konkurencia analízise. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kristó Frigyes (2017) F&B által ellátott feladatok részletes bemutatása és elemzése a Sofitel szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kun Kolos (2017) PROFESSZIONÁLIS VENDÉGLÁTÁS, VALAMINT AZ ÉTELEK ÉS A BOROK KAPCSOLATA A DUDOK RENDEZVÉNYHÁZNÁL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kázsmér Csenge (2017) Specifikus utak sporteseményekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőhalmi Lilla Eszter (2017) Belső konfliktusok kezelése a Nano bárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lendvay Szabolcs (2017) Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Marlok Edina (2017) Az NH Budapest Hotel kínálatának (étlap, itallap) elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mester Anna Zsófia (2017) Gyógy és Wellness kezelések a Danubius Hotel Héliában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Ondrovics Elvira (2017) A megújult Danubius Hotel Helia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pável Balázs (2017) Az Abacus Hotel étterméhez köthető borvidék bemutatása, és az ott termelt borok felhasználása az étterem kínálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sovány Adrienn (2017) Akadálymentes turizmus a Lázár Lovasparkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabados Evelin (2017) A Roombach Hotel Budapest Center SWOT-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Bettina (2017) Buddha-Bar Hotel étlapjának elemzése a különböző ételallergiában/érzékenységben szenvedők részére kínált választék szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szlovenszki Boglárka (2017) Danubius Hotel Helia profil váltása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szlovenszki Eszter (2017) A Restaurant am Markt ( az adott gyakorlati hely) SWOT-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Székács Vivien (2017) AZ ART, MINT A VENDÉG MOTIVÁCIÓJA – AVAGY MILYEN SZEREPET JÁTSZIK A MŰVÉSZET EGY HOTEL ÉLETÉBEN? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sós Dániel (2017) A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Gundel étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tilli Mariann (2017) Humánerőforrás-kezelés a Botanico Hotelben, Spanyolországban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Timár Eszter (2017) A konferenciaszervezés elvei a Global Leading Conferences Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

- Tóth Lilla (2017) A Gyöngy Nemzetközi Folklórfesztivál turisztikai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Virág (2017) Manzanos étterem kínálatának elemzése vegetáriánus, ételallergia és szezonalitás szempontjából az nH Budapest Hotelban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Uti Vivien (2017) Rendezvényszervezés, ahogy én látom. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Georgina Margit (2017) Az Aquincum Thermal Hotel SWOT- és PEST-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vasvári Klaudia (2017) SZEMÉLYI HIGIÉNIAI FELTÉTELEK KIALAKÍTÁSA ÉS BETARTÁSA A GUNDEL ÉTTEREMBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Válóczi Natália (2017) Guest Relations a Hotel Palazzo Zichyben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 03:13:37 CEST.