Tételek ahol a szak " FOSZK Turizmus - Vendéglátás" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | E | F | G | H | J | K | M | N | P | R | S | T | V | W
Találatok száma: 63.

B

Balog Vivien (2018) A hazai síturizmus és a mátraszentistváni Sípark működésének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bangó Bianka (2018) A Courtyard by Mariott Budapest City Center étlapjának elemzése ételérzékenységben/allergiában szenvedők részére kínált választék alapján és az allergének jelölése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barabás Márk (2018) A Corner Szerb Étterem felkészülése az ünnepi időszakokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barta Zsófia (2018) Korszerű, 21. századi ételkészítést segítő gépek és berendezések bemutatása az Arany Kaviár Étterem konyhája által. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Beniczki Virág Anna (2018) A munkaerőhiány hatása egy szálloda értékesítési részlegén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Benkő Tamás (2018) A Jedermann Kávézó kínálatának elemzése, a választék szakszerű csoportosítása, sorrendje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Boda Kincső (2018) Turistacsoportok értékesítési lehetőségei és veszélyei az Accor-Pannonia Hotels-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodnár Boglárka (2018) Hotel Clark Budapest nyitása előtti teendők és az indulás utáni vendégpanaszok kezelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodó Alexandra (2018) A Hotel President Budapest minőségének értékelése a vendégvisszajelzések alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bokros Marcell (2018) AZ ONLINE REPÜLŐJEGY - ÉRTÉKESÍTÉS HATÁSA AZ UTAZÁSI IRODÁK REPÜLŐJEGY FORGALMÁRA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Burján Henrietta (2018) A Front Office részleg bemutatása, valamint a különböző szolgáltatásokat igénybevevő vendégek elemzése a Continental Hotel Budapest****superior-on belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Czinkos Réka (2018) Cegléd, Dél-Pest megye kiemelkedő turisztikai desztinációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Deák Dóra (2018) A Hilton Budapest SWOT- és PEST-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Döme Andrea (2018) Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Erdei Anna (2018) A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farkas Krisztián (2018) A Hotel President által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fehér Anita (2018) Rendezvényszervezés a Róza Vendéglő példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fejes Barna (2018) A SÖR, MINT FELTÖREKVŐ ITAL ALTERNATÍVA AZ IL GALLO NERO-BAN ÉS A GASZTRONÓMIÁBAN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ferencz Cintia (2018) Szálláshely szolgáltatás és fogászati klinika részlegeinket együttműködése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gerzsenyi Beatrix (2018) AZ ÜZLETI TURIZMUS JELENTŐSÉGE MAGYARORSZÁGON A CONTINENTAL HOTEL BUDAPEST**** PÉLDÁJÁN KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gudor Orsolya (2018) Szállodanyitás Magyarországon a Hotel Clark példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gálffy Boglárka (2018) Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Horvàth Viktória Mária (2018) AZ UTAZÁSI IRODÁK ÜGYFÉLKAPCSOLATI MÓDSZEREINEK ÁTALAKULÁSA A 21. SZÁZADBAN, ÉS ENNEK PIACFORMÁLÓ HATÁSAI. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Huszár Beatrix (2018) Vadhúsok beszerzése és felhasználása, vadételek a Grassalkovich Étterem étlapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Joó Zsanett (2018) Gyermek és Ifjúsági Táborozás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Dániel (2018) A munkaerőhiány hatásai a budapesti szállodaiparban, különös tekintettel a Boutique Hotel Budapestre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Krisztina (2018) Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jóka Alexa Viktória (2018) SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kedves Adél (2018) SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kenéz Petra (2018) Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kincse Balázs Vince (2018) Az Alabárdos étterem SWOT és mikrokörnyezet elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Király Klaudia (2018) Az egészségturizmus helyzete a Velencei-tó körül, fejlesztési lehetőségek a Velence Resort&Spa példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Gábor (2018) A borok megjelenése a Budapest Marriott Hotel itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kuffer Anita (2018) Az egészségturizmus wellness kínálatának bemutatása és pozícionálása hazai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kácsor Viktória (2018) VELENCEI-TÓ MINT DESZTINÁCIÓ A TURIZMUSBAN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Magyar Lajos (2018) Konfliktuskezelés az adott vendéglátó egységben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Malatinszky Viktória (2018) Egészség másképp. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Melkvi Liza (2018) A magyar konyha (tradíciók és innováció). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Vivien Lilla (2018) AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Muszti Anett (2018) A berendezési tárgyak cseréjének hatása az Erzsébet Hotel City Center üzemeltetésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Márton Richárd (2018) A Tó Wellness Hotel SWOT és PEST elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Németh Dorka (2018) Az iszlám kultúra problematikája értékesítési, utazásszervezői szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Lilla (2018) A KIS VENDÉGFOGADÓ KAPACITÁSSAL RENDELKEZŐ SZÁLLÁSHELYEK BOLDOGULÁSI LEHETŐSÉGEI HÉVÍZEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pete Zsófia (2018) A Csili Művelődési Központ rendezvényeinek szerepe a lakosság szabadidő-eltöltésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pethő Rita (2018) A Food and Beverage részleg bemutatása a Floresta Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Plaszkó Zsanett (2018) Az Old Erica étterem itallapján szereplő sörök értékesítésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Polgár Attila (2018) A bárok szerepe és jelentősége napjaink turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Polyák Adrienn (2018) A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rózsavölgyi Dániel (2018) Joker Party Bt., az első mobil-casino Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Schmid Dávid Máté (2018) Szállodai konyharészlegek és a közöttük lévő munkafolyamatok a Corinthia Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simon Tünde Réka (2018) Panaszszituációk kezelése a STEX Házban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stelén Péter (2018) Az értékesítésben dolgozók szervezeti felépítése az Art'otel Budapestben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Nikolett (2018) Az egyéni utazásszervezések elterjedésének hatása a Kék Iránytű Idegenforgalmi Bt. működésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Ádám (2018) Az Adna Café árbevételeinek tervezése-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Richárd Ervin (2018) A Leno Classic Pizzéria itallapjának bemutatása, elemzése értékesítési szempontból. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szigeti Regina (2018) A rendezvény részleg működése és felépítése a Budapest Marriott Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szücs Henrietta (2018) Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sóvágó Karina (2018) 21. századi fényűzés a bikali Puchner Kastélyszálló példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tolnai Alexandra (2018) A belső kommunikáció és a munkahelyi konfliktusok a KLADADO büfében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Csilla (2018) Erdei iskolák keresletének bemutatása a Vajda János Erdészeti Erdei Iskolán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ványi Dalma Lili (2018) Étlap és különleges alapanyagok a Costes Downtown-ban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vörös Boglárka (2018) Panaszkezelés a Hotel Silvanusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Wachtl Fanni (2018) Céges rendezvények szervezésének általános folyamatai egy rendezvény bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:32:45 CEST.