Vissza |
Gizella Aletta Dóra (2017) Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kondor Bernadett (2017) A viselkedéskultúra és kommunikáció szerepének fontossága a turizmusban - Interkulturális tréning Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kuruc Anna (2017) A teljes idegenforgalmi egyenleg tényezői – az idegenforgalom makrohatásainak mérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Márta Viktória (2017) Nemzeti kegyhelyeink turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Somogyi Kitti (2017) Csapatépítés főzéssel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.