Vissza |
Fekete Eszter Anita (2018) Budapest klasszikus városnéző turizmusához kapcsolódó látnivalók népszerűsége az ide látogató külföldi fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Goda Vivien (2018) A hazai gyógyidegenforgalom fejlesztési irányai Bükfürdő térségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Jordáki Nikolett (2018) A Dél – Alföld turisztikai régióban található turisztikai vállalkozások eredményességének komplex vizsgálata figyelembe véve az Európai Uniós pályázatok hatásait – konkrét példákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Alexandra (2018) A budapesti kulturális és gasztronómiai fesztiválok bemutatása és hozzájárulása a turizmushoz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lázár Krisztina (2018) A marketing szerepe a Balaton turisztikai régió piacra vitelében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Polgár Alexandra Zsanett (2018) Tisza-tó turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pázmány Gergely (2018) A sportesemények hatása a magyar turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szeder Barna (2018) Turizmus trendjei Új-Zélandon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sáhó Tamás Olivér (2018) Turisztikai Fejlesztési Lehetőségek Pest Megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Takács Noémi (2018) A turisztikai kiállítások létjogosultsága az internet uralta világban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Enikő Vivien (2018) A rendezvények hatása egy választott kistérség turizmusának fejlődésére - Békéscsabai kistérség példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.