Tételek ahol a szak " Turizmus - Vendéglátás BA" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V
Találatok száma: 53.

B

Bedő Kristóf (2018) Egy innovatív kávézó megvalósítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borics Ágnes (2018) HR megoldások a party service cégek rendezvényeinél, konkrét példával bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Busai Dorottya (2018) A szállodai piac hosszú távú trendjeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csépán Bettina (2018) Családfakutató turizmus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dabasi Viktória (2018) Sportrendezvények hatása Budapest turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Danyi Zsófia (2018) Miskolc egy versenyképes turisztikai desztináció útján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Demeter István (2018) Helyi, kistérségi és regionális vonzerők szerepe a falusi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dorogi Anna Katalin (2018) Duna-partok: változó városrész, változó szerep. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Engerth Judit (2018) A borturizmus szerepe Magyarország országimázsában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Erős Eszter (2018) A lovas turizmus jelene és jövője, illetve a lovasterápia fellendítése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fodor-Pap Barbara (2018) A Magyarországi Zarándokutak Turisztikai Hasznosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gubis Daniella (2018) Az orosz gasztronómia és Penza városának étteremlátogatási és ételfogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hajdu Zsòfia (2018) Orvosi konferencialehetőségek Baranya megyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Orsolya (2018) Labour shortage Management in The Hungarian Tourism Industry in 2017: A case study of Spanish 4 star hotel chains located in the centre of Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Réka (2018) Az izlandi turizmus növekedése, ennek hatásai a környezetre és a helyiek életére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hyross László Ferenc (2018) A vendégelégedettségi vizsgálatok hatása a Hilton Budapest City eredményességére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Juhász Fanni (2018) A sör turizmusbefolyásoló szerepe, illetve az erre épülő programok Magyarországon és Bayern német tartományban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Konrad Kornélia (2018) Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Korompay Gréta (2018) Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Lajos (2018) „Az asztaltól a szántóföldig” – a vendéglátóhelyek helyi minőségi alapanyag igényei és azok közvetítése az előállítók felé A beszerzési körülmények az eladók és a vásárlók szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Viktória (2018) Milyen módon befolyásolja az értékesítés sikerességét a szobatípusok mennyisége? - A lehetőségek és nehézségek vizsgálata az Aria Hotel Budapest by Library Hotel Collection példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Bettina (2018) Összehasonlító elemzés a Budapestet és Párizst kettészelő folyók adta turisztikai lehetőségek kihasználásáról. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kádár Csenge (2018) Posztmodern attrakciók a városok kínálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kálmán Orsolya Gerda (2018) Extrém motivációjú utazások: Droghasználat és a drogturizmus jelensége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Limberger Evelyn (2018) Hibás teljesítés és panaszkezelés a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lukácsfy Dóra (2018) Gasztronómiai trendek és kínálatváltozás a magyarországi Accor szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lutz Dorottya (2018) Felnőttbarát szállodák bemutatása,jelene és jövője Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lőrincz Andor (2018) A falusi turizmus fejlesztési lehetőségének vizsgálata Kápolnásfalu községben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Macsuga Pál Lajos (2018) Termelői tejek és tejtermékek vizsgálata és fogyasztási gyakorisága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Makai Dorottya (2018) Hajós rendezvények Magyarországon a szervezési és környezetvédelmi kihívások tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mädl Klaudia (2018) Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Angela (2018) Oroszhegy turizmusának múltja, jelene, jövője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Fruzsina (2018) A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Vivien (2018) A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Dániel (2018) Magyarország borvidékei és borturizmusa - kiemelten a Pannon borrégió. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Olasz Adriána (2018) München turizmusának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Papp Fruzsina (2018) Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pintér Dorottya Barbara (2018) Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pusztai Krisztina (2018) A természeti tényezők hatása a Skandináv országok turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Péter Adél (2018) Egy turisztikai kisvállalkozás életútja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rajnai Zsófia (2018) A Tokaji borvidék arcai, mit jelent ma a tokaji bor és eredetvédelem? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ronyecz Rita (2018) Barokk kastélyok a magyar idegenforgalomban – különös tekintettel az Esterházy örökségünk szerepére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Schachay Bettina (2018) A helyi önkormányzat és vállalkozók szerepe Tordason (és környékén), az idegenforgalmi és infrastrukturális fejlesztésekben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schmidt Dominik (2018) Szállodai ingatlanbefektetések bemutatása a Novotel Budapest Danube szállodán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schäffer Bettina (2018) Az Y generáció munkavállalási attitűdje és motiválásának, megtartásának lehetőségei a magyar szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Lilla (2018) A channel manager szoftverek használatának jelentősége napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Zsófia Brigitta (2018) Magyarok motivációja az El Caminon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilágyi Anett (2018) A vidéki turizmus fejlesztésének kérdései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Taylor Laura Szabina (2018) Az egészséges táplálkozás megvalósításának lehetőségei – Egészségesen táplálkozik-e a vendéglátós? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Thomann Bence Tamás (2018) A posztmodern turizmus gyakorlata valamint fogyasztási tendenciái a gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Fruzsina Blanka (2018) Budapesti magas kategóriájú szállodák Food and Beverage részlegén az emberierőforrás-tervezés összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vu Hoang Anh (2018) Vietnám turizmusának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Völler Gábor (2018) A turizmus és vendéglátás helyzete, fejlesztési lehetőségei Zalaegerszeg és vonzáskörzetében a munkaerőpiaci igények tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:33:46 CEST.