Tételek ahol a szak " Turizmus - Vendéglátás BA " és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | Z
Találatok száma: 145.

B

Balog Emese (2016) A turisztikai munkaerő-hiány mögötti folyamatok komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balogh Timea (2016) Innováció és vendégigény változás a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barna Eszter (2016) A magyar és a spanyol borturizmus összehasonlítása a Villányi és a La Rioja-i borvidék példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Barna Ákos (2016) A magyar zeneszerzők örökségére építhető turizmus vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bayer Brigitta (2016) A zöld tea felhasználása és fogyasztási szokásai napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Beitzer Bianka (2016) A kenyér fejlődése, kenyérfajták és péksütemények fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai lakosság körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bene Luca (2016) Vadon termő és termesztett gombák felhasználási lehetőségei a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodnár Enikő (2016) Élelmiszer eredetű megbetegedések a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bot Viktória (2016) Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Brósz Alexandra (2016) A Zsámbéki- medence idegenforgalmi célú fejlesztései az elmúlt évtizedben és napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Budai Panna (2016) Régi életformák megjelenése a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bálint Györgyi (2016) A MODERN ÉS A HAGYOMÁNYOS ESKÜVŐK SZERVEZÉSI SAJÁTOSSÁGAI. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Búza Blanka (2016) Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Czeller Cintia (2016) Pezsgőkézművesek Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Czigány Lilla (2016) Az egészséges táplálkozás megjelenése és szükségessége a hazai szállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Deák Judit (2016) A legújabb turisztikai trendek statisztikai elemzése és a hazai utazási irodák alkalmazkodása a kialakult helyzethez – a dinamikus utazási csomagok vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dobos Judit (2016) A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dobszay Júlia (2016) Ennivaló, avagy egy Zsámbéki-medencei cukrászda létrehozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Draxler Viktória (2016) A Villányi borvidék fejlesztési stratégiájának elemzése a Bock és a Günzer Pincészet összehasonlító elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dániel Dóra (2016) A Tokaji borok felhasználása a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dévényi Ágnes (2016) Új trendek a családbarát szállodák minősítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Ekker Dorina (2016) A belvárosi éttermek forgalmának növelési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Fahmy Habib Reda (2016) A katasztrófák hatása a célterület vendégforgalmára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fekete Noémi (2016) A Gundel étterem rendezvényszervezői tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fenyvesi Tímea (2016) A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Foltyn Vivien (2016) Balatonparti vendéglátóipari üzlet működtetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fried Petra Andrea (2016) Észak-Spanyolország turisztikai kínálatának bemutatása Galiciától La Rioja-ig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Földi Borbála (2016) A zöld koncepciók és a környezettudatos, fenntartható táplálkozás kapcsolatrendszerének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Földvári Tímea Ajna (2016) Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Füle Barbara Zsuzsanna (2016) Kézműves sörök budapesti piacának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fülöp Krisztina (2016) A fogyasztói magatartás vizsgálata a szállodai vendégciklus különböző szakaszaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gasparik Gergő (2016) A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Godó Fanni (2016) „Acélvárosból-Kultúrközpont”, avagy Miskolc imázsának változása és turisztikai fejlődésének bemutatása a különböző rendezvények és az elmúlt években történt turisztikai fejlesztések tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gubacsi Zsanett (2016) Ausztriába irányuló síturizmus elemzése az értékesítési csatornák és a programkínálat tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gubis Eszter (2016) Műemlékvédelmi előírások érvényesítése a budapesti szállodafejlesztések során a Gresham Palota példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gál Stella (2016) Az édesítőszerek fogyasztási szokásai és fogyasztásának okai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gáspár Szilvia Margit (2016) A pálinka fogyasztási szokásai és felhasználási lehetőségei a gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Havrán Szabina Anna (2016) A három nap hegye kiemelkedő borászatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horn Tamara (2016) Etyek, Budapest szőlőskertjének borászati- gasztronómiai-kulturális- turisztikai adottságainak, lehetőségeinek jelene és jövőképe. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Viola (2016) A terrorizmus következtében kialakult válsághelyzetek kezelése a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hézső Andrea (2016) Egy budapesti és egy dél-alföldi esküvő összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Ispán Dorina (2016) Az aktuális politikai helyzet hatása a magyar turisták desztináció választására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Janiszewski Nóra (2016) A városi turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése az alternatív vendéglátóhelyek példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jávor Lili (2016) Folyadékfogyasztás különböző országokból érkező szálloda vendégek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jónás Julianna (2016) Az épített örökségek turisztikai hasznosítása - A Budai Vár és a Várkert Bazár. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kapitány Klaudia (2016) Az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldási lehetőségei az Accor szállodacsoport példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karancsi Dóra (2016) A szolgáltatásmarketing vizsgálata az art'otel budapest (****) példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kemenczés Lili (2016) A mediterrán gasztronómia bemutatása az olasz és a spanyol konyha példáján keresztül, ennek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kenderfi Anna (2016) Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Petra (2016) Esküvői fogások a világ 4 földrészéről. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Szabolcs (2016) A csúcsgasztronómia fenntarthatósága Magyarországon, a Tanti éttermen keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Zsófia (2016) Biztonsági megfontolások - a magyar lakosság utazási szokásai a terrorizmus árnyékában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Ádám (2016) Mediterrán konyhák, étkezési szokások és megjelenésük a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Knével Anita (2016) Egy németországi és egy magyarországi háromcsillagos szálloda élőmunka gazdálkodásának komplex elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Tímea (2016) Szeged és környékének gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Ágnes (2016) Egy komáromi szálláshely fejlesztési lehetőségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kurucz Anna (2016) A CouchSurfing megjelenése a turizmusban, valamint a szálláshely-szolgáltatók piacára gyakorolt hatásai Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kánya József (2016) Török - magyar "barátság", avagy a sertéshúsételek hagyománya a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kömöcsi Fruzsina (2016) Az erdélyi Kolozs megye turizmusa. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lehoczki Anita Luca (2016) Az utasbiztosítási módozatok alkalmazkodása a kiutazási piac változásaihoz. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Less Bettina (2016) A fagyasztott termékek térhódítása, avagy a mirelit mint kényelmi termék. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Locke Krisztina (2016) KKV-k a magyar gazdaságban - Egy szálláshely-szolgáltató kisvállalkozás élete. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Láng Szabolcs (2016) Wellness szállodák piaci pozíciója, és a Velence Resort & Spa F&B tevékenységének, működtetésének és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

László Anna Virág (2016) A magyar zenei fesztiválok fogyasztói igényeinek a változása, valamint hatása a kínálati oldalra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

László Fruzsina (2016) Különleges étkezési igényeknek megfelelő fagylaltok sokszínűsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lóth Viktória (2016) A jazz szerepe az étterem kiválasztásában a Ladó Café étterem példáján keresztül bemutatva (esettanulmány). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Maczákné Chikán Dóra Éva (2016) Személyi higiénia fontossága egy vendéglátó egységben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Majtényi Gréta (2016) A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Majtényi Stella (2016) A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mangol Márta (2016) Szálloda bárok kialakulása és mai megjelenésének bemutatása, a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és a németországi Grand Hotel Heiligendamm bárjának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Marcheschi Fanni Diána (2016) A fenntartható turizmus egy amerikai és egy magyarországi nemzeti park összehasonlításán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Martikán Ildikó Mariann (2016) Hazánk sörpiacának bemutatása fogyasztási szokások alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Matiszlovics Márton (2016) Budapesti kávéházak története a két világháború között. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mede Fruzsina Anna (2016) Az Egri borvidék kultúrája és fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Meleg Vivien (2016) Szállodák és szállodavállalatok küldetésének összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Márta (2016) Készpénzkímélő fizetési eszközök használata és hatásuk az utazási iroda likviditására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Morva Bianka (2016) Kávéházak látogatottságának vizsgálata Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mátyus Beáta (2016) Az ipari örökségek hasznosítása a turizmusban a Ruhr-vidék példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mátó Fanni (2016) A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létrehozása és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Tímea (2016) A paleolit táplálkozás a vendéglátásban. A paleolit étrend kritikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nick Karolina (2016) Hajós programok gasztronómiai kínálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nieszner Zsófia (2016) Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nánai Ilona Zsófia (2016) Turisztikai klaszterek kialakulása Magyarországon, szerepük egy-egy térség látogatottságának növelésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Attila (2016) Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Dóra (2016) Szervezeti kultúra a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Illés (2016) A magyar idegenvezetés helyzete – Az alternatív programkínálat hatása a magyar idegenforgalmi piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Olajos Zsuzsanna (2016) A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatások színvonalára, budapesti ötcsillagos szállodák példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Orosz Diána (2016) Duna menti városok; változó városkarakter, változó szerep Bécs, Pozsony és Budapest bemutatásán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Országh Norbert (2016) A kapacitáskihasználtság változás hatásai az Intercontinental Budapest szálloda költségszerkezetére és jövedelmezőségére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Paizs Dávid (2016) A magyar gasztronómia jelene és jelenléte. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Papp Anita (2016) Zsámbék és környékének gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Papp Nikolett Viktória (2016) A kis rendezvényszervező cégek fejlődési lehetőségei a hazai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Papp Paloma Annamária (2016) A whisk(e)y gyártása és pozicionálása az italforgalomban, a Jack Daniel's-re fókuszálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Patkós Gabriella (2016) A kuponok szerepe a magyar turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pattantyús Petra (2016) Turisztikai imázs vizsgálat a balatoni üdülőkörzetben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Perjámosy Leila (2016) A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Piffkó Eszter (2016) Pálinkakészítés és a pálinka fogyasztási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Polonkai Gergely (2016) Az éttermek online marketing megoldásai és hatékonyságuk. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pádár Viktor (2016) A borturizmus helyzete és fejlesztési lehetőségei a Balaton északi partján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pálffy Martina (2016) A gyermektáborokhoz vezető út az Amerikai Egyesült Államokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rechel Bettina (2016) Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rokolya Alexandra (2016) Mézfogyasztási szokások a felsőoktatási hallgatók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rákos Borbála (2016) Seniorturizmus Az európai helyzet és a magyarországi piaci potenciál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Sarkadi Dóra (2016) A budapesti Utazás kiállítás változó szerepe és szervezési sajátosságai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Satyillo Irina (2016) A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schramek Marianna (2016) A Napa-völgy piaci helyzetének bemutatása, kiemelten a Robert Mondavi pincészet üzleti stratégiájával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schurina Anett (2016) Hagyományok és korszerűségek a sváb gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Schuster Ramóna (2016) Touristic relation between Hungary and Spain. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Siska Bettina (2016) Hogyan segíti a felsőoktatás a hallgatók munkaerő-piaci integrációját. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Strifler Márton (2016) Egyiptom és Tunézia turizmusa - van-e kiút a válságból? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stuller Angelika Krisztina (2016) A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Cintia Vivien (2016) Egy turisztikai kisvállalkozás életútja - Budatours Utazási Iroda működésének és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Flóra (2016) A "hátizsákos" turizmus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Borbála Petra (2016) A rendezvények hatása Vác és Dunaújváros környékének turizmusának fejlődésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szendrei Zsolt (2016) Halakból és egyéb hidegvérű állatokból készült ételek kínálata a budapesti top kategóriás éttermekben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sztrunga Tünde (2016) "Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szántó Noémi (2016) Syma Sport- és Rendezvényközpont jelentősége a magyar rendezvénypiacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szüle Ildikó (2016) Gasztroturizmus- a gasztronómia hatása a magyar turisták úti céljaira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sós Barbara (2016) Az F&B részleg számlázásának elemzése és kritikus pontjainak feltárása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Dávid László (2016) A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Takács Eszter (2016) Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tihanyi Petra (2016) A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tordai Péter (2016) Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tot Stefánia (2016) A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tréber Dóra (2016) Az online és televíziós műsorok hatása az étkezési szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tézli Cintia (2016) Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Diána (2016) Az elmúlt évtizedekben bekövetkezett globális technikai trendek hatásainak vizsgálata a magyar szállodaiparra valamint ennek bemutatása a Hotel Nemzeti példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Dzsenifer (2016) Hagyományos ételek nyomában, a Balaton északi partján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Dániel Róbert (2016) Az ifjúsági turizmus speciális kérdései a Pest Megyei Gyermek- és Ifjúsági Alapítvány példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Gabriella (2016) Szállodai munkakörök betöltéséhez szükséges képesítésekre és gyakorlatra vonatkozó elvárások változása az elmúlt 20 évben, álláshirdetéseken keresztül Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Teodóra (2016) Aktív turizmus a Balaton térségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Veronika (2016) A falusi turizmus és a vendéglátás kapcsolata Regöly községben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Túri Zsuzsanna (2016) Az utcai futórendezvények hatása a gazdaságra és az egészségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Alexandra (2016) Lecsó a magyar gasztronómiában, a gyömrői lecsófőző és hagyományőrző fesztivál példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Réka Viktória (2016) A Hotel Palazzo Zichy**** megvalósíthatósági tanulmányának összevetése a szálloda elmúlt időszakával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vasadi Barbara (2016) Magyarország és Németország turizmuspolitikájának összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Lilla (2016) A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vig Dávid (2016) Kiskakukk étterem, mint magyar tradicionális vendéglátóegység működése, piaci pozíciója és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ványa Levente (2016) A szállodai költség optimalizáció lehetőségeinek elemzése az Intercontinental Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Várfalvi Réka (2016) Gyűrűfű ökofalu turisztikai tevékenysége gyermekek számára és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Végh Dóra Krisztina (2016) Két szálloda élőmunka- és létszámgazdálkodásának összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Wagner Viktória (2016) A sajt szerepe a világ gasztronómiájában és hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zmák Szilárd (2016) Zarándokturizmus speciális keresleti és kínálati tényezői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zsuga Sára Emese (2016) Tejhelyettesítő termékek megjelenése és alkalmazása a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zubor Ágnes (2016) Mikro-, kis-, és középvállalkozások indítási lehetőségeinek bemutatása Magyarországon egy konkrét példán keresztül - Egy cukrászda indítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 21. 18:15:03 CEST.