Vissza |
Bozzai Viktória (2016) Nagypáli Község Önkormányzatának fejlesztési politikája a 2011-2015. években. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Dákai István (2016) Megújuló energiák és hulladékhasznosítás a Bakonyalján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Fister György (2016) Az ABT Treuhand marketingstratégiájának elemző értékelése és fejlesztésének irányai. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Fülöp Alexandra (2016) Projektmegvalósítás folyamata kiemelten a ZÁÉV Építőipari Zrt.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Horváth Fruzsina Kata (2016) Magyar Olimpiai Bizottság Sportiskolai Programja, mely a Zalaegerszegi Landorhegyi Sportiskola támogatását mutatja be. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kalamár Ramóna (2016) Zala megye fejlődési irányai a határon átnyúló együttműködési programok és források tükrében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Licskai Anikó (2016) A társadalmi felelősségvállalás megjelenése a K&H Bank gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Máthé Mirtill (2016) A vállalkozás logisztikai rendszere, raktározási- készletgazdálkodási rendszere, informatikai támogatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Mórocz Márta (2016) A vevőállomány alakulása és a kintlévőségek kezelése egy gyakorlati példa alapján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nagy Alexandra (2016) Teskánd Község Önkormányzatának működése és pályázati sikerei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nagy Amarilla (2016) Projekt vezetés az autóipari elektronikai gyártásban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Németh Krisztina (2016) A lakossági jelzáloghitelezés a SAVARIA Takarékszövetkezet gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Németh Martina (2016) Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Peszlen Tibor (2016) A vállalati életút elemzése a Humán Centrum Kft. esetében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szabó Veronika (2016) A MIKOFAMI Kft. életútjának elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tótiván Szófia Anna (2016) EGÉSZSÉGHÍD - Az egészséges Lentiért. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Udvardi Zsófia (2016) Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vass Béla (2016) A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.