Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 17.

Bencze Benjámin (2015) A Kingspan Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bera Katalin (2015) A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berényi Nóra (2015) A MOL Nyrt. működésének vállalatgazdasági elemzése és javasolt stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Galgóczi Gábor (2015) A Fornetti Kft. franchise rendszerének gyakorlati működése, és beolvadása az Aryzta AG a világ harmadik legnagyobb fagyasztottpékárú-forgalmazó vállalatába. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gaszt Máté (2015) A Merida Kft. tevékenységének elemzése, fókuszban a termék- és árpolitikájának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jónás Dorottya Klára (2015) Egy könyvkereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemzése (A magyar könyvpiac helyzete,különös tekintettel az Ulpius-ház csődközeli állapotára). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karsai Bence (2015) The situation of Fair Trade in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Levente (2015) Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Nóra (2015) Egy vállalkozás környezetének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Amelita (2015) A Generációváltás aktuális kérdései a Kis- és Középvállalkozások területén /Konkrét családi vállalkozások példáján keresztül/. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Neubauer Katalin (2015) A szakiskolai eladóképzés dilemmái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rab Anita (2015) Bűnmegelőzés az iskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rakovszky Hanna (2015) The Real Estate Market is Refreshing – Potentials for Residential Developers in Budapest at the Time of Economic Recovery. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szerb Mátyás (2015) Action Sport Marketing and Its Effect on Generation Y. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szlovicsák Valéria (2015) Penny Market Kft.-nél zajló POPC projekt bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Temesi Zsolt (2015) Az értékesítés lehetőségei és határai az Orkrisz Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Viz Mercedes (2015) Az egészségtudatosság szerepe, mértéke a fogyasztói magatartásunkban az élelmiszer vásárlás során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:03:24 CEST.