Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 13.

Bója Boglárka (2015) Az Iramko cégcsoport marketingkommunikációs tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Finta Zsófia (2015) Új trendek az online marketingkommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Galó Kristóf (2015) A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra. Külkereskedelmi Kar.

Gáspár Huba (2015) A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény. Külkereskedelmi Kar.

Hetzmann Edit (2015) Magyarországi FMCG - vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kozma Ádám (2015) PC Union Trade Kft. online marketingkommunikációjának fejlesztése és webes értékesítésének növelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kósz Éva Katalin (2015) A hazai spa turizmus marketingtevékenységei. Külkereskedelmi Kar.

Lanczkor Nikolett (2015) A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenysége, konferenciaszervező tevékenységének értékelő elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pervai Luca (2015) A Z generáció fogyasztói magatartása, reklámmal kapcsolatos attitűdjei és elérése. Külkereskedelmi Kar.

Pletenyik Lili (2015) A divatipar konkurenciaháborúja - Önálló tervezők márkakommunikációjának versenyfutása a nemzetközi franchise vállalatokéval. Külkereskedelmi Kar.

Tombácz Jennifer (2015) Az OxyGym értékesítési rendszerének marketingszempontú elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Réka (2015) A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában. Külkereskedelmi Kar.

Zsoldos Boglárka (2015) A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:38 CEST.