Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | H | L | M | N | O | P | S | T | U | W | Ó
Találatok száma: 18.

B

Babiczki Tímea (2016) Equal opportunities in tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csomáli Vivien Mónika (2016) The contribution of the Castle Garden Bazaar to the development of tourism in Budapest: Event tourism after the 2014 Reconstruction. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cziva Vivien (2016) The difference between the safety and security measures of the Broadmoor Hotel and the Kempinski Hotel Corvinus. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farkas Henriett (2016) The impact of the Olympics on tourism. The Budapest case. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hencz Eszter (2016) Decision making factors between a luxury hotel in Hungary, and one abroad in a popular touristic island. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lengyel Hanna Mónika (2016) Say "I do" abroad The role of weddings in the Hungarian tourism industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Michels Luca Jolán (2016) The issue of dive tourism: Impacts and sustainability of scuba diving. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nádaslaki Lili (2016) How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Dorottya Natália (2016) Active tourism around Lake Balaton How the active tourism and the seasonality affect Lake Balaton. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

O

Orosz Dorina (2016) Importance of the internship during the studies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Piller Balázs (2016) Differences in employer branding concerning generations X and Y. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pregardt-Paur Áron (2016) Bulgaria and the Black Sea, as a developing tourist destination within Hungarians. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szemők Szonja (2016) Recent trends and changes in Budapest's tourism; The appearance and importance of British bachelor tourists, along with their effect on the hospitality market of the city. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szőke Áron (2016) The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tompos Gréta (2016) How recent developments in social media can impact people’s choices in tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Udvardy Orsolya (2016) Maintaining stars and diamonds, example of The Broadmoor hotel in Colorado Springs. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Wágner Blanka (2016) The effects of religious holidays on tourism in Spain. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ó

Ódor Vivien (2016) The Role of Events in the Italian Tourism Industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 21. 23:33:08 CEST.