Vissza |
Bagosi Viktória (2018) A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Budai Szabina (2018) Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hetényi István Zsolt (2018) A PET palack felhasználása és környezeti hatásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Horváth László (2018) A Poppy Seed Kft és annak tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kolompár József (2018) Az influencer marketing bemutatása a Youtube influencerek munkásságán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kós Gábor (2018) A Szimpla Kert tevékenységének elemzése a 7P alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Legény Evelin (2018) A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Lovász Lilla (2018) A MAHLE Compressors Hungary Kft. raktárirányítási rendszerének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Marsa Patrícia (2018) Az Allsale Kereskedőház Kft. megszűnésének okai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Zsófia (2018) A Legenda Kft. megújuló városnéző szolgáltatásaihoz kapcsolódó kommunikációs stratégia és terv kidolgozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Parajdi Emese (2018) Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Dorina Linda (2018) AZ ÖSZTÖNZÉSI RENDSZER ELEMZŐ BEMUTATÁSA EGY AMERIKAI MLM LEÁNYVÁLLALATNÁL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.