Tételek ahol a szak "Kommunikáció és Médiatudomány " és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 44.

Asztalos Anett (2016) Kurrens médiapolitikai kérdések : A gyermekek védelme az új média áradatában : Az okos telefon, mint a nulla és a hat év közötti gyermekek okos babysittere? Külkereskedelmi Kar.

Bókay Eszter (2016) Álomfilm - Ingmar Bergman, Persona és az individuáció útjai. Külkereskedelmi Kar.

Cseke Dorina (2016) A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre. Külkereskedelmi Kar.

Csepregi Nóra (2016) A változó cirkusz-A cirkusz kommunikációs és esztétikai sajátosságai. Külkereskedelmi Kar.

Csizmadia Ferenc (2016) A rádiózás kommunikációs kihívásai az interneten. Külkereskedelmi Kar.

Detvay Lili (2016) Egy önkormányzati és egy magánszínház PR és marketingtevékenységének összehasonlító vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Falvai Kata Zsófia (2016) A Hallgatói Önkormányzat lehetséges szerepei és fejlődési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

Fenyvesi Laura (2016) Facebook marketing - fogyasztói szemmel. Külkereskedelmi Kar.

Ferencz Ágnes (2016) A közösségi média emberi kapcsolatokra gyakorolt hatásának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Fibi Szabina (2016) Social media szerepe az egészségtudatos táplálkozás alakulásában Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Hagen Erzsébet Edina (2016) A turizmus hírnévmenedzsmentje Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Hollinger Nikoletta (2016) A bölcsődék kommunikációja és bizalomépítése. Külkereskedelmi Kar.

Hordós Andrea (2016) A közössségi média hatása a fiatalok testképére. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Péter (2016) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében. Külkereskedelmi Kar.

Kankulya Péter (2016) Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás? Külkereskedelmi Kar.

Karanyicz Sára (2016) Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze. Külkereskedelmi Kar.

Kolozsvári Zsuzsanna (2016) Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Dóra Réka (2016) Gazdátlan állatok megjelenése a magyar közösségi médiában a CSR tevékenységek tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Krajczár Noémi Zsuzsanna (2016) A települési arculat hatékony pr eszközei városi nagy rendezvények arculatformáló ereje, avagy a magyar történelmi városok interaktív bemutatkozásának eszközei kreatív módszerei, forgatókönyvei. Nagyrendezvények hatása a városok, térségek fejlesztésére, imázsára Sopron. Külkereskedelmi Kar.

Léstyán Mária (2016) A kulturális diplomácia helye a globális kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

Lóber Alexandra (2016) A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

Majnár Klaudia (2016) Együtt. Veled avagy a Magyar Telekom belső kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Megyeri Gabriella (2016) Időskori médiatükör. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Ákos (2016) Propaganda a történelemben és napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Bettina (2016) A Szegedi Szabadtéri Játékok történetének elemzése társadalmi kommunikáció szempontok alapján. Külkereskedelmi Kar.

Németh Cintia (2016) Írástudatlanságtól a főszerkesztő posztig: Nők a print médiában. Külkereskedelmi Kar.

Piller Mercédesz (2016) A Delego Kft. felépítése és működése, egy projektmunka folyamatfázisaival egybekötve. Külkereskedelmi Kar.

Sebestyén Ádám (2016) A szubjektivitás megjelenése a médiában és a képi ábrázolásban. Külkereskedelmi Kar.

Siti Barbara (2016) A XXI. század kihívása: A klímaváltozás. Külkereskedelmi Kar.

Stefanovszki Lili Piroska (2016) A temetkezési vállalatok kommunikációja és hírnév menedzsmentje. Külkereskedelmi Kar.

Szalai Dóra (2016) A hírek és a tájékoztatás függetlenségének a kérdései a mai hazai gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

Sörensen Diána (2016) Az online lét skizofréniája. Külkereskedelmi Kar.

Taigiszer Mónika (2016) Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Torma Orsolya (2016) A magyarországi CSR gyakorlata a hazai telekommunikációs vállalatok és áruházláncok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Andrea (2016) A Tesco Hungary és a CO-OP Hungary Zrt. társadalmi felelősségvállalásának összevető elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Tóth-Korsós Balázs (2016) Záródolgozat. Külkereskedelmi Kar.

Töreky Eszter (2016) A média és terrorizmus kapcsolata a Charlie Hebdo szerkesztősége elleni terrorcselekmény tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Uzelman Petra (2016) Látható kommunikáció. Külkereskedelmi Kar.

Vagyóczki Nóra (2016) A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve. Külkereskedelmi Kar.

Volter Rita (2016) A felelős alkoholfogyasztás marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Vrbovszki Eszter (2016) 2016-os kommunikációs jogi körkép Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Ványai István (2016) A filmes ellenkultúra a horror műfajában. Külkereskedelmi Kar.

Zilai Zsuzsanna (2016) Infotainment és annak hatása napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Árpád Sándor Levente (2016) A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 20:26:25 CEST.