Tételek ahol a szak "Tourism Management MA" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | K | L | P | R | S | T | U | V | W | Z
Találatok száma: 26.

A

Abylkassymov Yerzhan (2018) Space Tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Algayev Fuad (2018) The Impact of Information and Communication Technologies on Tourist Behavior. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Attaya Blibech Mariem (2018) The mobile tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bankanashvili Tamta (2018) Wine Tourism - New Opportunity for Georgia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berdibekova Amina (2018) The development of tourism in the Republic of Kazakhstan: management issues and prospects. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

CUSTODE ADRIANA (2018) Online Communication Strategy to Promote the Tourism Industry in the Province of Tungurahua. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cataño G Pamela Y (2018) The Mexican tourist program “Magic Towns” as a tool in the tourist development of Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cherni Yathreb (2018) Crises and their impact on global tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dinh Thi Khanh Ha (2018) Competitiveness of tourism destination: A case study of Hoi An, Vietnam. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

E

Enukidze Tinatin (2018) The Role of Events in the Development of Wine Tourism in Georgia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Frormann Lilian (2018) An evaluation of the impacts of tourism based on host community perception on quality of life. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kalanova Saida (2018) The future of travel agencies:on the verge of vanishing - myth or reality? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Li Jiaqi (2018) A Study on the Impact and Development of UGC on the Tourism in China. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ládi Eszter Ria (2018) Utilization of underground thermal water supply for tourism development and analysis of International cooperation of Southern Great Plain Thermal Cluster. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Létai Nóra (2018) Comparison of 3 Central European Capitals related to the Tourism Marketing (Budapest, Vienna, Prague). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Porkoláb Szonja (2018) Actuality and Development Possibilities of Equestrian Tourism in Hungary, Using Szilvásvárad as an Example. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Ring Bence (2018) Ergonomy in Commercial Kitchens – Challenges of Kitchen Technology in 2018. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rusishvili Nino (2018) Destination Management Organization development perspectives in Racha Region (Georgia). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rétszilasi Melinda (2018) Changes in consumer behaviour – dealing with insecurities in tourism industry with special focus on Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Shaimergenova Diana (2018) Management of International Tourism in Kazakhstan. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Shid Mousavi Nayereh Sadat (2018) Gastronomic Tourism (Case study of Iran). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tsintskiladze Miranda (2018) Sustainable Tourism Development Based on Cultural Heritage in Adjara Region. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Ussentayeva Zhansaya (2018) Motivating factors of climbing Mount Everest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Veres Blanka (2018) Promoting Destinations Through Film Tourism. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

W

Wang Jundi (2018) International Medical Tourism Development and Inspiration to Shanghai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zdiri Héla (2018) Business Tourism: Economic Challenges and Best Practices. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:33:55 CEST.