Vissza |
Csüllög Anna (2017) A fagylalt térhódítása a XXI. századi dizájner termékekig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Glózer Gergő (2017) A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Dávid (2017) Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Fanni (2017) A látássérültek lehetőségei a turizmusban és a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Viktória (2017) Az utazási irodát befolyásoló tényezők a légitársaság kiválasztása során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Simon Regina (2017) A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szombathelyi Flóra (2017) A posztmodernitás megjelenése az utazás, a kalandok és élmények világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.