Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 34.

Baráth Beatrix (2015) A gyógyturizmus helyzete és lehetőségei Magyarországon, Budapest példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Breitenbach Angéla (2015) A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bujdosó Helga (2015) "...áll a bál...". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csohány Nikolett Mária (2015) Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület desztinációs marketing tevékenysége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dógi Réka (2015) Esztergom szálláshely-szolgáltató létesítményeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gyurin Natália (2015) Fogas kérdés: A fogászati turizmus helyzete és lehetőségei Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hovanyecz Lilla (2015) Történelmi emlékhelyek és építészeti remekek, mint turisztikai vonzerők az USA belföldi turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hulman Roland (2015) A budapesti közösségi közlekedés idegenforgalommal is kapcsolatos fejlesztései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hunyadi Zsófia (2015) Budapesti és vidéki szállodák honlapjainak összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Veronika (2015) Egységes Pilis-Börzsöny Zöld Régió létrehozása az ökoturizmus fejlesztésével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kapás Nikolett (2015) Két hetes gyógytúra szervezése az Észak-alföldi régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karajz Zsófia (2015) Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Noémi (2015) Budapest ékszerdobozai A boutique, design és lifestyle hotelek kialakulása, elterjedése és népszerűsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Szilvia Gréta (2015) AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kucerová Anikó (2015) Szlovákia kulturális turisztikai kínálatának bemutatása a magyar történelemhez kapcsolódó vonzerők és turisztikai látványosságokon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kuklis Benjamin (2015) MICE termékcsoport eredményessége egy utazási irodán belül - Carlson Wagonlit Travel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kézér Nóra (2015) Magas színvonalú vendéglátóhelyek a hazai turisztikai piacon (A POSH minőségi drinkbár tervezése és üzemeltetése). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Muzslai Brigitta (2015) A Balaton kiemelt üdülőkörzet életciklusa és stratégiái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Partl Veronika (2015) Szórakoztató szolgáltatás bevezetésének hatása az eredményre vendéglátó egységben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Patai Krisztina Regina (2015) Egy egységes szállodai besorolási rendszer lehetősége az Európai Unióban, a Hotelstars rendszer vizsgálatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Perényi Zita Cintia (2015) Fürdőfejlesztési alternatívák Heves megyében, konkrét példákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pesti Botond (2015) A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Prokopics Sarolta (2015) Az ökofalvak szerepe Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Prokopics Sarolta (2015) Az ökoturizmus szerepe Magyarországon - az ökofalvak vizsgálatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pásztor Tímea (2015) Turizmusmarketing szerepe a Tisza-tó régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Scharnitzky Lilla Eszter (2015) A karácsonyi vásárok szerepe a turizmusban, Budapest és Bécs példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Soponyai Klaudia (2015) Svájc szállodaiparának összehasonlító elemzése nyelvterületenként. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szakály Andrea (2015) A wellness és konferencia specializáció bemutatása egy budapesti szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szekeres Ildikó (2015) A magyar nyelvű turisztikai szakképzés helye és fejlesztési lehetőségei Romániában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Széman Szidónia Eszter (2015) A nyári olimpiai játékok hatása a turizmusra Barcelona és London példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szó Bálint (2015) Budapest lehetőségei az ezer fő feletti rendezvények befogadására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Szimonetta (2015) Alternatív energiaforrások turisztikai hasznosítása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ábel Eszter Tímea (2015) A NOVOTEL BUDAPEST DANUBE **** SZÁLLODA TURIZMUS SZEMPONTÚ ÉRTÉKELÉSE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ádám Tamara (2015) A nagy NAP Mindent a hazai esküvői szokásokról, tradíciókról. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 23:27:59 CEST.