Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 12.

Antal Adrienn (2014) Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra. Külkereskedelmi Kar.

Barta Anett (2014) A magyar költségvetés fenntarthatósága az Európai Unióhoz való csatlakozás tükrében - elméletek, szabályok, összefüggések. Külkereskedelmi Kar.

Bera Eszter (2014) A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros. Külkereskedelmi Kar.

Dóra Máté (2014) A Diageo termékportfóliójának és a prémium minőségű alkoholos italok fogyasztási szokásainak elemzése a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

Gyuris Dóra (2014) A keresőmotor-optimalizálás hatása a vállalati honlapokra, bemutatva a Gyakornokvadász weboldalán. Külkereskedelmi Kar.

Kisvarga Ágota (2014) Online Látomás Egy magyar divat kiskereskedés online marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Kurucz Imola Anna (2014) Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában. Külkereskedelmi Kar.

Mihalecz Daniella (2014) Az Európai Unió általános etikett és protokoll szabályai. Hasonlóságok és különbségek bemutatása a francia, portugál és svéd nemzeti viselkedéskultúrán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Molnár Noémi (2014) A pénzmosás jelenségének nemzetközi és hazai szintű vizsgálata, különös tekintettel a kereskedelmi bankokra. Külkereskedelmi Kar.

Pusztai Diána Judit (2014) Az EU-támogatások és a hazai fejlesztéspolitika szerepe a regionális különbségek csökkentésében a 2004-2014 közötti időszakban. Külkereskedelmi Kar.

Pásztor Áron (2014) A magyar bankrendszer helyzete az elmúlt években és az OTP. Külkereskedelmi Kar.

Tamássy Gábor (2014) A készletszintet befolyásoló tényezők a Toyota-módszeren alapuló gyártásban. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:06:29 CEST.