Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | F | G | H | K | L | N | P | R | S | T | V
Találatok száma: 28.

B

Baginé Örsi Orsolya (2017) Tehetséggondozás és a szakmai versenyeken elért sikerek összefüggései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bakonyiné Pozsár Katalin Nikolett (2017) A mentortanárok szerepe a pécsi tankerület szakmaválasztói körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Becz-Rábóczki Orsolya (2017) "Bozótharc a padok között" Az iskolai agresszió és csökkentésének lehetséges módozatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borics Dániel (2017) A PROJEKTMÓDSZER ALKALMAZÁSI LEHETŐSÉGEI A SZAKÁCS ÉS A PINCÉR SZAKKÉPZÉSBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bukta Katalin (2017) A Palacsinta Kuckó projekt megvalósítása során alkalmazott pedagógiai módszerek a mezőkövesdi középiskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Chrenkó Noémi (2017) A borok megjelenése Fricska Gastropub itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dányi Imre (2017) A tanulás hatékonyságát elősegítő módszerek és eszközök. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dömös Diána (2017) HOSSZÚHETÉNY FALUSI TURIZMUSÁBAN REJLŐ LEHETŐSÉGEK. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farkasné Parrag Éva (2017) A tömeg- és veszteségszámítás oktatásának lehetőségei a XXI. században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Garainé Hamar Éva (2017) A pedagógus tehetséggondozásban betöltött szerepe és felelőssége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Halmi Gábor (2017) Alternatív módszerrel történő konfliktuskezelés az osztályfőnöki órák keretein belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kozák Hajnalka (2017) A 21. század gyermekei, tanárai és az alternatív pedagógiai módszerek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kranczné Szabó Ildikó (2017) KOMBINATÍV MÓDSZER A Complex Instruction módszer elemeinek kombinatív alkalmazása más módszerekkel a szakképzésben és felnőttoktatásban Tanulmány. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lendvay Brigitta (2017) Más szemmel - avagy Adolf Kolping nyomában az esélyteremtő oktatás jegyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nyers Márta (2017) A tanórán kívüli tevékenységek szerepe a sajátos nevelési igényű tanulók fejlesztésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pap Csilla (2017) A munkahelyi stressz vizsgálata és csökkentésének lehetőségei a szállodai Front Office és sales területeken. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pócsik Orsolya (2017) Léteznek-e Különbségek és időszaki váltások 2 generáció tanulási szokásaiban? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Resch Miklós (2017) Koffeintartalmú italok fogyasztási szokásai sportolók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Stroh-Vermes Beáta (2017) A vendéglátás marketing tantárgy oktatásának módszerei: a marketing-mix meghatározása tananyagrész alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szigeti Éva Judit (2017) Az élelmiszerismeret kooperatív oktatási lehetőségei egy Híd II. programos osztályban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szmolkáné Bene Ibolya (2017) A veszteség- és tömegnövekedés oktatásának módszerei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Székelyhidi Letícia (2017) A projektmódszer alkalmazásának lehetőségei a szakgimnáziumi marketing tantárgy oktatásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szőtsné Fekete Katalin Gizella (2017) A versenytárs elemzés oktatásának módszertana. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sáfrányos Csaba (2017) A szemléltetés eszközei, hatékonysága az ételkészítési ismeretek tanítása során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Tóth Gábor (2017) A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Váradi Zsuzsanna (2017) Gyermekvédelmi feladatok az osztályfőnöki tevékenység során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Végh Adrien Enikő (2017) A Mintamenza Program kialakulásának körülményei és kritikus pontjainak bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Véghné Borku Hajnalka (2017) Az Országos Képzési Jegyzékben történt változások hatásai - komplex - moduláris vizsga, felkészülés - felkészítés, tanuló - pedagógus - a kimeneti követelményekre és a munkaerő - piaci relevanciára tekintettel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 02:17:30 CEST.