Vissza |
Csépke Katalin (2017) A Vörös Postakocsi Étterem által ellátott F&B feladatok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hikisch Réka (2017) A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Izing Orsolya (2017) Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Alexandra (2017) Az Abacus Business & Wellness Hotel konkurencia analízise. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Marlok Anikó (2017) Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Emese (2017) A különleges diétán élő vendégek igényeinek megjelenése a budapesti vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pető Szilvia (2017) A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Riczek Attila (2017) A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Bettina (2017) Buddha-Bar Hotel étlapjának elemzése a különböző ételallergiában/érzékenységben szenvedők részére kínált választék szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szunyogh Esztella (2017) A sörök megjelenése a gasztronómiában és a Café du Boucher Belga étterem-söröző itallapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Sárik Olivér (2017) Az értékesítésben dolgozók szervezeti felépítése és feladataik a Portobello Wellness & Yacht Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.