Tételek ahol a szak "Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)" és a mű dátuma 2018

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | K | M | P | S | V | Z
Találatok száma: 9.

B

Bognár Korinna (2018) The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kandelaki Nodar (2018) Advertising to Children. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Márton Bálint (2018) The Future of the Online Grocery Shopping in Germany and in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pálinkás Zsófia (2018) Marketing Communication of Ruinpubs. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Schleier Mark (2018) The role of digitalization in commerce, specifically focusing on augmented and virtual reality. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stefkó Boldizsár (2018) Ford Trucks's introduction to the Hungarian heavy truck market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szirtes Zsófia (2018) Brand as an additional value: Selling luxury to high value clients. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Bianka (2018) Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zagyi Fanni Fruzsina (2018) Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:33:08 CEST.