Tételek ahol a szak "Kommunikáció és Médiatudomány " és a mű dátuma 2015

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 79.

Balla Noémi Borbála (2015) Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján. Külkereskedelmi Kar.

Balog Alexandra (2015) Válságkezelés és válságkommunikáció hiányosságai és következményei a Pyro-Technic Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Balogh Dániel (2015) Társadalmakat érő mindennapos manipuláció. Külkereskedelmi Kar.

Balogh Eszter (2015) Veszélyhelyzetek kommunikálása a Vas Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságon. Külkereskedelmi Kar.

Balázs Adrienn (2015) A dohányipar és a CSR kapcsolata a British American Tobacco példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Baranyi Kata (2015) Az utcáról a parlamentbe. A politikaellenesség megjelenése a civil tüntetések retorikájában. Külkereskedelmi Kar.

Barna Henrik (2015) Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során. Külkereskedelmi Kar.

Bencsics Márk (2015) Az amerikai futball népszerűségének növekedése a televíziós közvetítés hatására. Külkereskedelmi Kar.

Bokor Beatrix (2015) A média befolyásoló ereje morális és politikai szempontból. Külkereskedelmi Kar.

Bordács Adrienn (2015) Gondoskodó elbocsátás multinacionális környezetben. Külkereskedelmi Kar.

Buza Laura (2015) A Magyar Posta Zrt. arculatának és hírnevének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Buza Balázs (2015) Az online kommunikációs eszközök használatának leírása és elemzése : Digitális stratégiaváltás a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

Csepeli Barbara (2015) A médiaerőszak áldozatai (?): serdülőkori agresszivitás. Külkereskedelmi Kar.

Czene Melinda (2015) Az antikpiac helye a kreatív gazdaságban és az információs társadalomban. Külkereskedelmi Kar.

Czirják Mátyás (2015) Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma. Külkereskedelmi Kar.

Dávid Ildikó (2015) A nyomtatott sajtó jövője. Külkereskedelmi Kar.

Erdődi Zsófia (2015) A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

Etentuk Anietie (2015) Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra. Külkereskedelmi Kar.

Futó Annamária (2015) A családi mikrokörnyezet kompenzációs képessége a médiával szemben. Külkereskedelmi Kar.

Galló Tímea (2015) Negatív testkép a médiában. Külkereskedelmi Kar.

Győri Ágnes (2015) Egy kötszergyártó cég marketingje. Külkereskedelmi Kar.

Hajdók Andrea Antónia (2015) Médiafogyasztás az X, Y, Z generáció tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Horváth Zsolt (2015) Média hatása a gyerekekre. Külkereskedelmi Kar.

Kalicz Viktória (2015) Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

Kaluzsnyi Debóra (2015) A karizma és a sikeres vezetés relációja. Külkereskedelmi Kar.

Kanyok Imre (2015) Sport PR, sportmarketing, szponzorálás - A sportmenedzserek munkája -. Külkereskedelmi Kar.

Kelemen Henrietta (2015) A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Király Alida (2015) Online hírnévmenedzsment a magyar könnyűzene világában. Külkereskedelmi Kar.

Király Réka (2015) A közösségi médiumok retorikai sajátosságai. Külkereskedelmi Kar.

Kis Géza (2015) Európai állampolgárság fogalmának bemutatása angliai munkavállaláson keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kohán Gergely (2015) A Váci NKSE sportkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Kutfej Imola Edit (2015) A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Kádár Krisztina Réka (2015) Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

Kónya Kinga (2015) Tehetséggondozás a médiában és zenében. Külkereskedelmi Kar.

Kőrösi Kunigunda (2015) Énmárka. Külkereskedelmi Kar.

Majdanics Eszter (2015) A kommunikáció szerepe a természetgyógyászati reklámokban és promóciókban. Külkereskedelmi Kar.

Marrosán Lívia (2015) Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján. Külkereskedelmi Kar.

Mika László (2015) A XX. század társadalmi mozgalmai számára szimbolikussá váló lemezek. Külkereskedelmi Kar.

Mohr Vivien (2015) Tabutémák a Médiában. Külkereskedelmi Kar.

Munkácsi Viktória (2015) "Egységben az erő" - Belgium. Külkereskedelmi Kar.

Mátyás Zita (2015) A szexuális tartalmú reklámok hatása a társadalomra. Külkereskedelmi Kar.

Mészáros Vivien (2015) A bulvársajtó sajátosságainak bemutatása a HOT! Magazin elemzésén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Mózer Bence (2015) A Magyar Cserkészszövetség mint civil szervezet külső és belső kommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Annamária (2015) A kompetenciák szerepe a Magyarországon található multinacionális vállalatok toborzási és kiválasztási eljárásában. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Bence (2015) Az MBTex textil nagykereskedés lehetőségei az online marketing területén. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Dániel (2015) A sportolók, mint brandek az online világban. Külkereskedelmi Kar.

Németh Luca Fanni (2015) Az extraverzió, a neuroticitás, a szenzoros élménykeresés és Facebook használat közötti összefüggés vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

- Németh Szabolcs (2015) Eger arculatának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

Oltyán-Stevenson Natalie (2015) Az adományszervezésben alkalmazott kommunikációs stratégia bemutatása az UNICEF-en keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Orsós Krisztina (2015) Elvált szülők gyerekeinek családról alkotott képe. Külkereskedelmi Kar.

Orsós Krisztina (2015) Elvált szülők gyerekeinek családról alkotott képe. Külkereskedelmi Kar.

Otto Fruzsina (2015) Az Eurokraták : az európai integráció köztisztviselői. Külkereskedelmi Kar.

Papp Katinka (2015) A francia nemzeti öntudat. Külkereskedelmi Kar.

Pataky János (2015) A vállalati kultúra kapcsolata az elkötelezettséggel az Aon Hewitt példája alapján. Külkereskedelmi Kar.

Peha Tünde (2015) Vállalati kommunikáció elemzése és bemutatása a Jildent Klinikán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Perényi Luca (2015) Biciklizem, tehát vagyok. A budapesti kerékpáros kultúra közösségei. Külkereskedelmi Kar.

Sajó Annamária (2015) Arctalan művészet. Külkereskedelmi Kar.

Salga Brigitta (2015) Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban. Külkereskedelmi Kar.

Simon Illés (2015) A hírnév, mint a legsérülékenyebb immateriális vagyon. Külkereskedelmi Kar.

Skuczi Leila (2015) A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre. Külkereskedelmi Kar.

Stefán Réka (2015) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása és az Unilever Magyarország Kft. CSR stratégiái. Külkereskedelmi Kar.

Szakács Sándor Zsolt (2015) Cegléd imázsa, Kossuth városa. Külkereskedelmi Kar.

Szendrei Fanni (2015) Marilyn Monroe a média tükrében - Marilyn médiája és a média Marilynje. Külkereskedelmi Kar.

Szentesi Roland (2015) A montázs mint manipulációs eszköz a tömegkommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

Szilágyi Ildikó (2015) Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

Sára Merse (2015) A Volkswagen adathamisítási botrányának érdekgazda aspektusai. Külkereskedelmi Kar.

Sütöri Boglár (2015) A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Tar Dániel (2015) Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába. Külkereskedelmi Kar.

Taylor Dániel (2015) Vizuális kommunikáció, különös tekintettel a mozi- és filmplakát-művészetre. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Relinda (2015) A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

Tüzes Mátyás Gergő (2015) Az egyediség és a médiaérdeklődés összefüggései a könnyűzenei színtéren. Külkereskedelmi Kar.

Vető Dániel (2015) Szimbólumok, A szimbólumok kommunikációs aspektusai. Külkereskedelmi Kar.

Vitéz Magdolna (2015) A pedagógusok társadalmi helyzete napjainkban, Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

Várvölgyi Viktória (2015) Társadalmi láthatóság - fogyatékossággal élők médiareprezentációja a televízióban és a filmiparban. Külkereskedelmi Kar.

Víg Bianka (2015) A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri. Külkereskedelmi Kar.

Zentai Mónika (2015) Imázsépítés a Forma 1 világában. Külkereskedelmi Kar.

Zsiga Fruzsina (2015) Interkulturális és interlingvális kihívások migrációs kontextusban - magyarok külföldön. Külkereskedelmi Kar.

Zsiray Eszter (2015) Vállalati kultúra a Hungária Veszélyesáru Mérnöki Iroda Kft. belső kommunikációjának tükrében. Külkereskedelmi Kar.

Zábori Boglárka (2015) Az Uniós pályázatok nyilvánosságának biztosítása. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:32:12 CEST.