Tételek ahol a szak "Kommunikáció és Médiatudomány " és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 25.

Alm Tamás (2017) PR Reklámfilm. Külkereskedelmi Kar.

Balázs Orsolya (2017) A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –. Külkereskedelmi Kar.

Bereczki Szilvia (2017) A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában. Külkereskedelmi Kar.

Bezdány Gréta (2017) A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Bódor Virág (2017) A televízióban látható erőszakos tartalmak hatása a jövő kor generációjára. Külkereskedelmi Kar.

Csányi Júlia (2017) "It's a match" Kommunikáció az online társkeresésben. Külkereskedelmi Kar.

Domina Balázs (2017) Az online kommunikációs eszközök használata a 2010-es magyarországi választások idején és napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

Drjetovszki Alexandra (2017) Az ezotéria és a rendszerváltás utáni társadalom kapcsolata:Az ezotéria megjelenése a mindennapokban és a bulvárvilágban, illetve a rendszerváltás hatásai. Külkereskedelmi Kar.

Fehér Bernadett (2017) Az (egyházi) csoportdinamika bemutatása és a kommunióból való kiszakadás társadalmi jellegű problémáinak feltárása Jehova Tanúi egyházi kommunikációján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Hargitai Dominika Nikolett (2017) Kommunikációs különbségek férfiak és nők között. Külkereskedelmi Kar.

Juhász Zsófia Fruzsina (2017) Az amerikai kitiltási botrány kommunikációs és konfliktuskezelési vetületei, valamint a gazdaságdiplomácia megoldásai a válság enyhítésére. Külkereskedelmi Kar.

Juhász Ábel (2017) A beszéd ereje. Külkereskedelmi Kar.

Kalocsai Veszta Alina (2017) Az információs technológia hatása a szervezetekre - infotainment a vállalati kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

Kovács István Bence (2017) Egy márka beszerzése és felépítése a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

Mernyei Lilla (2017) A halál kultusza a médiában. Külkereskedelmi Kar.

Pintér Dániel (2017) A celeb-kultusz kialakulása, okai és következményei. Külkereskedelmi Kar.

Pirisi Zsófia Rebeka (2017) CSR alkalmazása az újmédiában: A bizalomépítés új színtere? Külkereskedelmi Kar.

Steiner Krisztián (2017) A filmnyelvben előforduló képzőművészeti struktúrák. Külkereskedelmi Kar.

Tkacsenko Viktória (2017) Te beköltöznél? A magyar valóságshow-k médiaszempontú és társadalmi vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Miranda (2017) Női karakterábrázolás változása a Disney mesékben. A háziasszony Hófehérkétől a harcias Meridáig, nemi szerepek változása a Disney meséken keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Tóth Rebeka Krisztina (2017) A szappanoperák analízise az Éjjel-nappal Budapest alapján. Külkereskedelmi Kar.

Vajda Tibor (2017) Virtuális kormányzás. A menekültválság kormányzati kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Váczi Lili (2017) A Sportmédia helye és szerepe a magyar sport szervezeti rendszerében. Külkereskedelmi Kar.

Zsigmond Dániel (2017) A digitális médiaforradalom kérdései. Külkereskedelmi Kar.

Ádám Orsolya Julianna (2017) Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban: A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 11:18:21 CEST.