Tételek ahol a szak "Marketing Mester" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 14.

Bacsányi András Csaba (2017) A BMW Premium Selection kereskedelmi elemzése - Javaslatok marketing aktivitásra. Külkereskedelmi Kar.

Balatonyi Balázs (2017) Vállalati folyamatok átalakítási lehetőségének kutatása az LDI Dimotrans Hungary Kft-nél. Külkereskedelmi Kar.

Béres Klára (2017) Fogyasztói magatartás A dán és magyar fogyasztói magatartás összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

Cseriová Andrea (2017) A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára. Külkereskedelmi Kar.

Császár-Okoronkwo Dorina (2017) Beszerzési stratégiák, a multinacionális vállalatok utaztatási politikája, valamint az üzleti utazók elvárásai a hotelekkel szemben. Külkereskedelmi Kar.

Dér-Göndöcs Maja (2017) A Dolce&Gabbana luxusparfümök magyarországi marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Gellért Barbara (2017) Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe. Külkereskedelmi Kar.

Joszevics Anita (2017) A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve. Külkereskedelmi Kar.

Karajz Zsófia (2017) A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

Katzler Tímea (2017) Az értékesítési helyzet elemzése a PET újrahasznosítási piacon. Külkereskedelmi Kar.

Kishalmi Balázs (2017) A szolgáltatások térhódítása - Snooker Football piac bevezetési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Kálmán Júlia (2017) Az I. Őrségi Félmaraton marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Szecskó Bernadett Rita (2017) Üdítőital fogyasztási szokások vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Vargha Krisztina (2017) Meetings Imagined: újszerű értékesítési technika a rendezvényszervezésben. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:34:19 CEST.