Tételek ahol a szak "Marketing Mesterképzés" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 20.

Császár Zsófia (2017) Egy induló online esküvői vállalkozás marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

Gyarmati Tünde (2017) A könyvelőirodák helyzete a mai magyar társadalomban. Külkereskedelmi Kar.

Gólya Balázs Máté (2017) A Fetchke (startup vállalkozás) üzleti modellje az e-kereskedelmi szektorban. Külkereskedelmi Kar.

Kovács Máté (2017) "A pálinka Magyarországon világhírű" - és a határainkon túl? Külkereskedelmi Kar.

Molnár-Csomós Ilona Erzsébet (2017) Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján. Külkereskedelmi Kar.

Németh Kinga (2017) A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

Orosz Flóra (2017) Az X és Y generációs nők és a női lappiac. Külkereskedelmi Kar.

Perge Bianka (2017) Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Pál Ágota (2017) A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.

Péter Gabriella (2017) A Rail Cargo Hungaria Zrt. szervezeti belső kommunikációjának vizsgálata az üzemeltetés és kereskedelem párbeszédére vonatkozóan. Külkereskedelmi Kar.

Pócsik Tamás (2017) Presen(s)tore. Külkereskedelmi Kar.

Rátz Dorottya (2017) Speciális igényű táplálkozásra építő vállalkozások piaca és marketing stratégiája Budapesten. Külkereskedelmi Kar.

Somogyi Dániel (2017) A Push marketing stratégia megvalósulása a Sony-nál. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Panna Zita (2017) YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Szonja (2017) A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Szilágyi Viktor (2017) A zeneipar helyzete és a zenei streaming szolgáltatások hatása az illegális letöltésekre. Külkereskedelmi Kar.

Szüts Dóra (2017) Sasad Resort lakóprojekt marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Szűcs Kornélia (2017) Az online élelmiszer-vásárlás magyarországi helyzete. Külkereskedelmi Kar.

Varga Anett (2017) Arculatváltás nehézségei Magyarországon egy élelmiszeripari vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.

Vidák Barbara (2017) Gödöllő településfejlesztése, városmarketing tevékenysége és imázs vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:32:12 CEST.