Tételek ahol a szak "Marketing Mesterképzés" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: C | G | K | M | N | O | P | R | S | V
Találatok száma: 20.

C

Császár Zsófia (2017) Egy induló online esküvői vállalkozás marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

G

Gyarmati Tünde (2017) A könyvelőirodák helyzete a mai magyar társadalomban. Külkereskedelmi Kar.

Gólya Balázs Máté (2017) A Fetchke (startup vállalkozás) üzleti modellje az e-kereskedelmi szektorban. Külkereskedelmi Kar.

K

Kovács Máté (2017) "A pálinka Magyarországon világhírű" - és a határainkon túl? Külkereskedelmi Kar.

M

Molnár-Csomós Ilona Erzsébet (2017) Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján. Külkereskedelmi Kar.

N

Németh Kinga (2017) A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

O

Orosz Flóra (2017) Az X és Y generációs nők és a női lappiac. Külkereskedelmi Kar.

P

Perge Bianka (2017) Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Pál Ágota (2017) A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.

Péter Gabriella (2017) A Rail Cargo Hungaria Zrt. szervezeti belső kommunikációjának vizsgálata az üzemeltetés és kereskedelem párbeszédére vonatkozóan. Külkereskedelmi Kar.

Pócsik Tamás (2017) Presen(s)tore. Külkereskedelmi Kar.

R

Rátz Dorottya (2017) Speciális igényű táplálkozásra építő vállalkozások piaca és marketing stratégiája Budapesten. Külkereskedelmi Kar.

S

Somogyi Dániel (2017) A Push marketing stratégia megvalósulása a Sony-nál. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Panna Zita (2017) YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára. Külkereskedelmi Kar.

Szabó Szonja (2017) A közösségi média hatása egy kezdő vállalkozásra - saját vállalkozásomon, az Art by Heart-on keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

Szilágyi Viktor (2017) A zeneipar helyzete és a zenei streaming szolgáltatások hatása az illegális letöltésekre. Külkereskedelmi Kar.

Szüts Dóra (2017) Sasad Resort lakóprojekt marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

Szűcs Kornélia (2017) Az online élelmiszer-vásárlás magyarországi helyzete. Külkereskedelmi Kar.

V

Varga Anett (2017) Arculatváltás nehézségei Magyarországon egy élelmiszeripari vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.

Vidák Barbara (2017) Gödöllő településfejlesztése, városmarketing tevékenysége és imázs vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:32:12 CEST.