Tételek ahol a szak "Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás) " és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 10.

Bakos Dóra (2016) Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere? Pénzügyi és Számviteli Kar.

Csesznik Natália (2016) Marketingstratégia: A szervezeti piac sajátosságai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Földesi Dóra Mária (2016) A digitalizáció hatása a kereskedelmi bankok működésére, az OTP Bank digitális átalakulása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Hartyáni Lilla Anna (2016) Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Horogh Zoltán (2016) Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Kövesdi Dóra (2016) Az élelmiszerek online vásárlásának helyzete Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Pálinkás Péter (2016) Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Révész Petra (2016) Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor? Pénzügyi és Számviteli Kar.

Sári Ádám (2016) Kisvállalkozások finanszírozási kérdései. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Ujfalusi Réka (2016) Ösztönzési rendszerek kialakítása és fejlesztése a Multi Level Marketing alapú mátrix szervezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:34:14 CEST.