Tételek ahol a szak "Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás) " és a mű dátuma 2016

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | H | K | P | R | S | U
Találatok száma: 10.

B

Bakos Dóra (2016) Hogyan befolyásolja a belföldi turizmus alakulását a Magyar Turizmus Zrt., valamint a TDM Hálózat online marketingrendszere? Pénzügyi és Számviteli Kar.

C

Csesznik Natália (2016) Marketingstratégia: A szervezeti piac sajátosságai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

F

Földesi Dóra Mária (2016) A digitalizáció hatása a kereskedelmi bankok működésére, az OTP Bank digitális átalakulása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

H

Hartyáni Lilla Anna (2016) Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Horogh Zoltán (2016) Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

K

Kövesdi Dóra (2016) Az élelmiszerek online vásárlásának helyzete Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

P

Pálinkás Péter (2016) Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

R

Révész Petra (2016) Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor? Pénzügyi és Számviteli Kar.

S

Sári Ádám (2016) Kisvállalkozások finanszírozási kérdései. Pénzügyi és Számviteli Kar.

U

Ujfalusi Réka (2016) Ösztönzési rendszerek kialakítása és fejlesztése a Multi Level Marketing alapú mátrix szervezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 16:34:14 CEST.