Tételek ahol a szak "Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)" és a mű dátuma 2014

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 21.

Agócs Tamás (2014) Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Chudo Péter (2014) Veszélyes áru árutovábbításának vizsgálata az ABS Bonifer Hungary Kft. gyakorlatán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Cserti Viola Erika (2014) Bp Creamy marketing - mix elemzés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csörnyei Patrik (2014) A szociális hálók és a hálózatkutatás szerepe a marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Döry Eszter (2014) A közösségi média veszélyei és az „én” szerepei a világhálón. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Dániel (2014) A Nissan Pulsar megjelenése Magyarországon a legnépszerűbb autópiaci szegmensben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Flaskár László Gergely (2014) EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gál Máté Péter (2014) A közösségi oldalak szerepe az online marketingben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Karaszi Györgyi (2014) A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

László Mária (2014) Lean menedzsment a Vincotech Hungária Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.

Moharos Lilla (2014) Új reklamációs rendszer bevezetése a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Molnár Pálma (2014) A Taghleef Industries Kft. logisztikai tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Murvai Adrienn (2014) A gyógyszerlogisztika feltétel- és követelményrendszere a Trans-Sped Kft. gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Dániel (2014) Ketten a nyeregben - a hazai kerékpársport szponzorációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Ivett Krisztina (2014) A Magyar Turizmus Zrt. marketingkommunikációja és pr tevékenysége a Balaton régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pitlik Gabriella (2014) Az RFID technológia bevezetésének lehetőségei a SPAR-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pálmai Bence (2014) Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ragány Renáta Pálma (2014) Z generáció kutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Seprős Dzsenifer (2014) A Vision Express arculatfrissítésének kutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Seres Péter (2014) Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vajkai Kriszta (2014) A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 10:29:03 CEST.