Vissza |
But-Pálfi Brigitta (2016) Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Buzogány Zsolt (2016) A szállodai minőség dimenzióinak elemzése egy pályázat tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Fonth Tamás (2016) A magyarországi horgászturizmus fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Hidvégi Nikolett (2016) A pálinka előállítása és értékesítése, a Békési Pálinka Zrt. példáján keresztül szemléltetve. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Huszics Katalin (2016) Rehabilitációs vidéki panzió alapítása Bánoson. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kulcsár Kata (2016) A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Piller Balázs (2016) Differences in employer branding concerning generations X and Y. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Pál Bettina Bianka (2016) Budapest parkjai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Skamla Pál (2016) A limousin szarvasmarha húsa a gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Skázel Nándor (2016) Vendéglátó egység weblapjának tervezése,működtetése és annak problémái. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabados Bettina (2016) Az angol délutáni tea meghatározó szerepe a vendéglátásban a brightoni The Grand szálloda tükrében, valamint magyarországi potenciál vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Uzinger Dóra (2016) A "food truck" helyzete Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.