Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 42.

Aszódi Júlia (2017) A Beatles jelenség hatása a turizmusra és vendéglátásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bartóki Réka (2017) Egészséges étterem megvalósíthatósága Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Besenyei Áron (2017) Sörforradalom - A magyar kézműves sörök piacának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodó Péter (2017) A Novotel Budapest Danube Hotel étel-, italkínálatának elemzése, a választék kialakításának szempontjai és következményei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borsos Nikolett (2017) Pest megye borturizmusa és borfesztiváljai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Buzamanisz Attila (2017) A vidéki turizmus szerepe Kozárd település fejlődésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csüllög Anna (2017) A fagylalt térhódítása a XXI. századi dizájner termékekig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fehér-Sáfrány Andrea (2017) Biokávézók fogyasztási szokásainak felmérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Fenyvesi Berta (2017) Történelmi emlékhelyek és történelmi gasztronómia Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Grámán Richárd Archibald (2017) Vendéglátó egységek belsőépítészeti összehasonlítása a mai szemmel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gólya Nikoletta (2017) Az Etyek-Budai borvidék ismertségének vizsgálata az Etyeki Piknik tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Renáta (2017) Balaton-felvidék borturizmusa és borutai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Illés Anita (2017) Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Jarabek Tamás Gábor (2017) A The Three Corners Hotel Anna piaci koncepciójának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Juhász Mirella Vanda (2017) Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Katona Enikő Julia (2017) Véleménykutatás a 37/2014 EMMI rendelet nevelés-oktatási szegmenseivel kapcsolatban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kimmerné Takaró Viktória (2017) Fesztiválok hatásának a bemutatása a hazai turizmusban,a Tihanyi Levendula Fesztivál elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kis Klaudia (2017) A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Milán (2017) Környezettudatosság megjelenése az épülő Avar Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kocsis Róbert (2017) 21. századi sörforradalom Magyarországon: A hazai kisüzemi sörök térhódítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kreisz Ágnes Andrea (2017) Kávéházak kínálata a kezdetektől a mai napi újhullámos kávézókig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kundermann Tamás (2017) Saját beruházásban megvalósítandó steak bár piaci pozíciója, működésének és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kárpáti Eszter (2017) Az inzulinrezisztensek választási lehetőségei napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Köves Daniella (2017) Az egri Juhász testvérek pincészetének bemutatása – bor, marketing, vendéglátás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőszegi Zsófia (2017) A Visit Hostel és Kollégium, mint ifjúsági szálláshely üzemeltetésének sajátosságai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mácsai Dorottya (2017) A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Máté Rebeka (2017) Friss és szárított fűszerek érzékszervi vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Tamás Albert (2017) A Hotel Solar működésének elemzése és fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Spengler András (2017) A tej szerepe és helyettesíthetősége a változó fogyasztási szokások tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Stuhl Gábor (2017) Magyar szállodák honlapjainak összehasonlítása Az Accent Hotels, Service4You és Hunguest Hotels szállodaláncok honlapjainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Fruzsina (2017) A hazai hagyományos cukrásztechnológiáktól a XXI. századi dizájntermékekig. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szalontai Lilla (2017) A borok és ételek harmóniája az IKON Restaurant & Lounge példáján bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szanyi Rita (2017) Kávéházak piaci pozíciója, létesítésének feltételei, működtetésük és gazdálkodásuk bemutatása egy konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szemző Rebeka Bernadett (2017) Az egészségtudatos táplálkozás hitelessége a XXI. században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tamásy Alexa (2017) Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Thimár Zsófia Zita (2017) A street food fellendülésének bemutatása budapesti vállalkozások alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Bence (2017) Különleges kínálatú hazai vendéglátóegységek a XXI. században. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Veres Réka (2017) Az 5 csillagos üzleti szállodák versenye Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Völgyesi Nóra (2017) A bankett tevékenység folyamatának bemutatása és a vendégelégedettség elemzése a Danubius Hotel Flamenco példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zabos Mercédesz (2017) Új konyhatechnológiákban rejlő elméleti és gyakorlati lehetőségek. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Zoltán Viktor (2017) Konfliktuskezelés a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ádám Fanni Kornélia (2017) A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 23. 02:43:25 CEST.