Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 27.

Bagdány Zsuzsanna (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek és ezek felhasználása a hazai vendéglátásban a Nimród Bioszálloda és Bioétterem példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Berki Nóra (2014) A fogászati turizmus jelentősége Sopronban- A fogászati szolgáltatást nyújtó szálláshelyek összehasonlító elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borlai Sára Bernadett (2014) A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Buda Bettina (2014) Alsó-Bodrogköz kulturális és gasztronómiai értékei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csorba Regina (2014) Ökotermelés, biotáplálkozás, biotermékek - és ezek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Zsuzsanna Henriett (2014) A szállodai likviditást befolyásoló tényezők elemzése, egy konkrét szálloda pénzügyi rendszerében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Gunyecz Tibor Konrád (2014) Pálinkafőzés Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, a pálinka szerepe a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hantos Flóra (2014) A munkahelyi étkeztetés és irodai juttatások korrelációja a dolgozói elégedettséggel és ennek közvetett hatása a profitra egy internacionális cégnél globális szinten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Enikő Éva (2014) Az olívaolaj. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőszeri Virág (2014) Büfék, falatozók piaci pozíciója, működtetésüknek, jövedelmezőségüknek elemzése konkrét példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Lampert Lilla (2014) Az idegenforgalom statisztikai indikátorainak alakulása a németországi tübingeni régióban és ennek hatása a Romantik Hotel Kleber Post gazdálkodási mutatóira. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ordasi Natália (2014) Sonkák a spanyol gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Patócs Réka (2014) Pilgrim tourism in the 21st century presenting through accommodations on the Hungarian Saint James Way. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sallai Daniella (2014) Craft beer manufactures in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szabó Karolina (2014) Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szeles Anita Nóra (2014) Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilvási Zsófia (2014) A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szücs Alexa (2014) Risk Management a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szűcs Imola (2014) Incredible dietary trends and special kitchen technologies nowadays. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Takaró Márk (2014) Gasztronómiai irányzatok múltja,jelene és jövője a magyar vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tudja Mónika (2014) Közösségi média marketing a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Brigitta (2014) Higiéniai szabályok megnyilvánulása és jelentősége a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Török Csilla Anna (2014) Hungarikumok - A zserbó, mint Hungarikum. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Van Vooren Carolien (2014) PRESENTATION AND ANALYSIS OF INTERNSHIP IN HOSPITALITY INDUSTRY AS A LEARNING TOOL FOR ENTRANTS. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Adél (2014) Feasibility study of a new restaurant. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Nelli (2014) Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Rita (2014) Kistermelői és kézműves élelmiszertermékek megjelenése a hazai vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 13:20:41 CEST.